Gå til innhold

KINO eller TRILLETUR?? Vi tar en avstemming her:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kino:

-Mona? (litt ubestemmlig enda...knis)

-Lurer veldig,da....: Kanskje Heidi blir med dersom alle vil på kino? Hm.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Trilletur:

-Mona? (time will show...)

-Heidi!!!!!!! Trenger å ruske av meg litt latskap....

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Slå dere løs jenter, vær litt "gærne" og sett dere opp på et av punktene over!! ...hihi...

Kino:

-Anita:vil gjerne på kino, men frister ikke å gå aleine-men har veldig lyst til å se den filmen altså!

-

-

-

-

-

-

-

-

Trilletur:

-Anita:Kommer jeg om jeg ikke får med meg noen på kino

-

-

-

-

-

-

-

-

Kino:

-Anita:vil gjerne på kino, men frister ikke å gå aleine-men har veldig lyst til å se den filmen altså!

-Anette: jeg vil gjerne på kino! Men... Vi skal på besøk til oldmora til M i ti-tida på torsdag.. Må se an formen til snuppa etter det.. Også kommer det til å STINKE røyk av oss! Kjipe gamlinger som ikke gidder å røyke ute...

-

-

-

-

-

-

-

Trilletur:

-Anette: Kommer kaaaaaanskje hvis det ikke blir kino...

-

-

-

-

-

-

-

Kino:

-Anette: jeg vil gjerne på kino! Men... Vi skal på besøk til oldmora til M i ti-tida på torsdag.. Må se an formen til snuppa etter det.. Også kommer det til å STINKE røyk av oss! Kjipe gamlinger som ikke gidder å røyke ute...

-Bjørg: har hørt at den skal være bra og at det er verdt å se den, men det er ikke lett å vite hvordan AM er på den tida av døgnet. Vi lurer på om tennene ligger og lurer under der. Sikler, tygger, er irritert og forkjøla!

-

-

-

-

-

-

Trilletur:

-Anette: Kommer kaaaaaanskje hvis det ikke blir kino...

-Bjørg: Passer nok oss best med trilling, hvis været tillater det.

-

-

-

-

-

-

Annonse

hohoho...

det kan du si...knis... sitter her og synes såååå synd på meg selv, feberen er forløpig holdt i sjakk, føler meg kjempefrisk når jeg "bare" har 38.5 i feber!! Hmmm... Hodepinen har ikke gitt seg enda da...

Håper det gir seg fort...

God kveld!

Det er jeg utrolig enig i, Florry! Gikk og subba og søla i går og det var ikke noe gøy. Jeg og Sangsmurfen måtte stort sett gå etter hverandre også - i hvert fall i byen - og det er jo ikke spesielt sosialt heller...

Forresten så er jeg også litt småsjuk nå, så jeg skal uansett ikke legge ut på noen langturer, så hvis formen tillater det satser jeg heller på babykino i morra!

Ja, for en ubestemmelig gjeng.. hehe..

Møtes vi i vestibylen (dette er et sånt ord som jeg synes blir mer og mer rart dess mer jeg sier det.. hvis dere skjønner.. noen som opplever sånt av og til med andre ord? det gjør jeg!)

Prøver igjen.. Møtes vi i vestibylen i kinoen sånn ti-fem på tolv da eller? Jeg håper jeg kommer, men setter et lite forbehold.. Snuppa er ikke i form i dag.. Vet ikke om det er vaksina i går, eller den begynnende forkjølelsen som meldte seg mandag kveld. Og vi som skal på babysvømming i kveld.. og oldemorbesøk i morra..

God bedring til alle andre sjuklinger!! Sees!!??

hei alle sammen!

Jeg e rpå bedringens vei, men vet ikke om vi dukker opp i morra...hoster mye..sikkert irriterende for alle som prøver å få med seg filmen... Dessuten er Emma blitt forkjølet også, så jeg må bare se an formen hennes...Hun er ganske tett i brystet, men vi skal til helsestasjonen i morra, så da får legen ta en lytt på henne da... Blir så redd med tanke på det RS viruset jeg...man skal jo være litt obs hvis små barn blir tette i bringa, og ihvertfall hvis de itillegg får feber! Det har ikke Emma da...enda ihvertfall... Krysser fingrene for at hun ikke får det heller!

Ha en fin fin dag! Så får jeg bare si - kanskje, kanskje ikke...Gir vel lyd fra meg om vi kommer tenker jeg, er ikke det greit da? Kos dere!

Kanskje triks å være der litt før tror jeg... Jeg skal ihvertfall møte ei venninne der kvart på tolv... (er jo begrenset med plasser på første raden) :0) Sees vi som sees!

PS!ang "rare" ord: Si PURRE flere ganger og rull på r'en- det er det rareste ordet jeg veit om...

Annonse

PURREPURREPURREPURREPURREPURREPURRE

VESTIBYLEVESTIBYLEVESTIBYLE....

hm. jo, rare ord begge deler... Jeg synes "asfalt" er ganske rart.

Her er man viiiiiiirkelig ubestemmelig i dag - jeg tar kanskje kaka - for nå har vi bestemt oss for å gå tur. hihi! Passer best med sovinga til Torbjørn, og det er jo tross alt det viktigste. Dessuten er jo været ganske ok i dag og det har sikkert smeltet såpass mye snø at det ikke er helt håpløst å trille. (håpe håpe....)

Er det muuuuuulig?? Håper det dukker opp noen andre på trilling også da...???

hei hei!!

Jeg skulle så gjerne vært med å trillet, leeeeengter etter å komme meg ut etter altfor mange innedager... Jeg har nettopp blitt frisk , er bare halsen som "henger igjen"...Men Emma stakkars er skikkelig tungpustet, jeg må til legen med henne i dag, hun hveser nesten når hun puster! SKikkelig grusomt... Stakkars liten...Og så er hun forkjølet i tillegg da..huttetu...

Så derfor - vi blir ikke med på noe i dag. Men tar gjerne en kafè tur eller noe til uka kanskje? Noen som har lyst å bli med? Kan snakkes nærmere...vanskelig å planlegge noe i disse "sykdomstider"!

GOD TUR / KINO TIL ALLE SOM SKAL DET I DAG!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...