Snuffen Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Hei igjen alle sammen. Nå har jeg vært LEEEENGE borte. Kobelt helt ut alt som heer babyprøveing etter MA i oktober. Denne måneden hvor jeg var sikker på at vi bommet med EL, hadde omgangssyke ect ect. Ikke en eneste symptom... jaggu meg kom det ikke to streker i dag.... HELT UTROLIG!!!! Vet ikke hvor mage som husker meg, eller hvor mange som er her igjen fra den periooden, mer har sett noen av navnene her. MASSE BABYSTØV TIL DERE ALLE, og denne gangen skal vesle nurket holde seg deg inne, og hjertet skal begynne å slå. TAKE CARE.... Klem fra meg
2 søte små:-) Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Hei! Gratulerer så mye!!!!! Håper det går bra denne gangen da:-) Jeg suger til meg babystøv...så håper jeg at jeg tester positivt snart. (IKM i dag)
Tigermor. Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer så masse ! Å kos deg med graviditeten =)
Cocoon Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer så mye!! :-)) Håper at spiren din klorer seg godt fast! :-)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 gratulerer så mye heldige du=)
cille vil-9pp-1SA Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!! Jeg mistet også ii oktober, håper jeg får følge etter deg til 1. trii om noen uker! Lykke til med barnet i magen!!!
har4barn Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer så mye!!! Jeg har akkurat hatt MA (uke 18), og det er flott å se at det går an å bli gravid igjen!!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå