Roketikka Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Sist brukte jeg Natusan for det meste.... Men så her om dagen at de har flere typer på apoteket, og lurer på om noen har noen erfaringer omkring dette?
ninsoer Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 tror jeg blir å bruke natusan sine.. men må nok prøve meg frem.. siden d er føste..
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Hei! I følge tv2 hjelper deg sine nettsider så er babyline produktene best i test. Disse kan kjøpes på apoteket og det er de jeg har tenkt å bruke når tulla vår har kommet til verden!
Hege+solstråle:) Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Tror jeg skal bruke Babyline fra apoteket. Har hørt at de skal være bra:)
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Jeg valgte og bruke babyline sine produkter..er utrolig fornøyd med dem.. Har hørt så mye negativt om natusan sine produkter,så eg holder meg unna dem..
Roketikka Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2007 Takk for svar jenter ) Jeg har også hørt mye negativt om natusan sine, så ble derfor litt i tvil ) Skal forsøke babyline denne gangen jeg også )
LizzyG Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Den serien jeg har kjøpt kommer fra Sebamed. Men siden det er den første, så blir det spennende å se hvordan hun reagerer.
line## Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/tester/klaerogutstyr/barn/article653866.ece I følge disse testene så er det noen av natusan sine produkter som er veldig bra, mens andre ikke er så bra... Feks. er den parfymefrie babyoljen helt trygg, det samme er zinksalven og babysalven. Ta en titt! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå