Gjest Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Lurer på hvordan navlen deres ser ut? Min er så å si nesten helt usynlig, ser ei stripe på magen der den skal være. Må bare le når jeg ser den
ninsoer Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 min er nesten helt borte.. er av og til jeg kan se at den buler litt inn men d er lenge mellom hver gang..
♥Spirevipp♥ Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 hehe min står ut....hadde navlebrokk som liten og fikk utovernavel, den har da tytet veldig ut igjen nå som magen er blitt så stor!
2 gutter og 1 jente Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har alltid hatt veldig dyp mage, saa min kommer neppe noen gang til aa poppe ut. Men den er ikke saerlig dyp lengre!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Min er på god vei ut nå... Huff, synes ikke noe særlig om det, men mannen min synes det er søtt!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har også alltid hatt veldig dyp navel, nesten bunnløs, hihi:) Så det skal nok litt til før min popper ut også, jeg er 29+2 nå og den er fortsatt ganske dyp, men jeg kan faktisk se bunnen i den nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå