Gå til innhold

noen på 7 mnd som kunn skal ha pupp, eller er det bare min?


twmt

Anbefalte innlegg

min gutt, grøsser han bare ser grøt, og middag, brekker han seg av..har prøvd å pumpet melk å gitt på flaske, det blir ikke godtatt. hadde vært deiligt om han begynte snart å ta litt flaske, kopp og en matbit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenta mi er slik, er sju mnd og en uke nå, vil kanskje ha to skjeer grøt og litt smaksprøver av brød, potet og frukt. Blir ikke npe måltid av det. Har prøvd alt som er, så på vektkurven hennes at den har gått litt nedover så hun trenger vel snart litt mer!! Skulle ønske hun snart ville spise litt, sover ikke bra om natta heller. Men godt det er flere som ikke er så glad i mat heller, bare mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, sånn var min gutt også...han tok bare puppen selvom jeg forsøkte med ulike grøt typer, frukt osv. Men jeg skjønte jo at han var sulten, han sov nesten ingenting og var misfornøyd når han slapp puppen. Så skjønte min samboer at han sikkert ikke likte det han fikk og ga han heller storebror sin grøt ( 8 mnd Nestle med eple ) og den går ned som bare det. Og nå spiser han også all frukt, brød og litt yoghurt. Middags glassene er han ikke spesielt glad i enda, men skal forsøke meg på 8 mnd der også....

 

 

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten ville heller ikke ha fast føde, strevde lenge for å finne noe han likte. Han godtok litt fruktmos, har du forsøkt det? Og så fant jeg endelig en grøt han likte Hipp grøt med eple og pære. Den er veldig søt og god, så den godtok han... Er foreløpig det eneste han spiser han og. Han spiser små porsjoner, så det er nesten så jeg fullammer fortsatt... Flaske/kopp vil han ikke ha enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten letta av å lese at det ikke er bare her i huset det går treigt med maten... Hun liker jo noe, og jeg tilbyr alltid grøt og middag...men du så vanskelig det er å spise noe annet enn pupp! Skal å veie i morgen, for sist jeg veide hadde hun bare gått opp 40 gr på to uker... Her er det bare pærepure som går ned på høykant.... Hjemmelaget middag er forresten litt bedre enn glass... :) Så har fått noen gode ideer der etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den 8 mnd grøten med eple husker jeg at mine 2 eldste kun spiste, likte ingen andre.

litt aprikos går ned, har prøvd å hatt det på grøten, men han greier å skille det ut, spiser frukten og spytter ut grøten.

vekten er det ingenting å si på. legger på seg 300 gr i uka, så jeg har nok en næringsrik melk.

han sover ikke noe særlig verken på dag eller natt, slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...