Mrs. icsi og småen Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Passer meg ikke.... Mandag morra blues! Våkna i dag med DEN hodeverken. Ikke engang to paracet tok knekken på den! Er trøtt, giddalaus, orker ingenting........ Og har en følelse av at tanta er på vei! (ikke minst fordi jeg er småirritabel, puppene var ømme og vonde i går, og jeg har en ekkel følelse av at mensen kommer hvert øyeblikk, som jeg pleier).. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Sukk måtte bare få ut litt frustrasjon!
Lille jente Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Har en ordentlig blåmandag jeg og.... Hadde siste dag av tanta i går, så nå er vi i vår 8 pp, og bare det sliter på humøret. Spesielt siden svogers fikk en baby for 5 uker siden (som ikke var planlagt i det hele tatt), og jeg er oppover ørene sjalu. I går var vi i familiebesøk og det ble snakket om babyen i 4 timer!! 4 TIMER!!!! Jeg var så lei til slutt at jeg bare hadde lyst å grine. Og de snakker som om jeg og sambo aldri skal få barn. (Vi har vært sammen i 7 1/2 år, svogers i 1 1/2 år).... Jeg blir så lei av dette! Jeg og vil ha baby, men det er ikke vår feil at vi ikke får det til !!!!!!!!! Men du har jo symptomer som kan være tegn på at du er gravid...spesielt siden du er så muggen...hehe... krysser fingrene for deg!!
Mrs. icsi og småen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 Nei, hadde det enda vært så vel at jeg er gravid.............. Denne pp har vi bare pussa opp huset og flytta. Har vært såå sliten at jeg ikke har orka tanken på sex engang. Dessuten har visst mannen min få og dårlige svømmere, så ... Kjenner meg godt igjen i å sitte mens noen bare mååååå fortelle noe om det den søøøøøte lille gjorde i går. I FIRE timer, ja. ååååååååååååååååååååååååååhhhhh Nei, mandager er noe HERK! Vil bare hjem å legge meg under dyna... og sove..... og spise sjokolade.... Nei forresten... sjokolade hørtes kvalmt ut... IS! Håper tirsdagen blir bedre for oss begge! Klem fra
Lille jente Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Ja tirsdager høres mye bedre ut en mandager. Akkurat nå er jeg bare dritt sur på sviger familien min, og lei av hverdagen. Heldigvis skal sambo og jeg ut og spise kinamat og en tur på kino i kveld. Kanskje humøret blir litt bedre. Jeg var forsinket med TR sist, så da fikk vi jo et stort håp, men det gikk rett i do...bokstavelig talt. Så vi er litt deppis. Satser på at det går bedre for oss begge denne gangen. Vi har hatt kake på jobben i dag, med masse krem. Så jeg er bare kvalm nå. Hadde jeg bare vært kvalm fordi jeg var gravid.... Men har siste dag med tanta på besøk, så....fysj og fy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå