Tigermor. Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Nå virker det som det er endel som får forvirrende/ missvisende svar med diverse graviditetstester, også CB vanlig som jeg ttrodde at man kunne stole blindt på. Saken min er at jeg først testet positivt med CBvanlig 1dag før IKM, på IKM testet jeg negativt. Tok en billigtest og da kom det fram skyggestrek m bittelitt rosa øverst på streken. Ser det er flere som har opplevd det samme....ikke bra når testene lurer oss =( Det jeg lurer på er om noen har opplevd dette tidliger, og hva ble resultatet tilslutt...ble det ny pp eller ble det kulemage =)
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har ikke opplevd dette, men kan det være at du opplever en kjemisk graviditet??
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 At egget har streifet veggen i livmoren slik at det produseres LITT HCG, men at egget dessverre ikke festet seg...Håper inderlig ikke det er tilfelle for deg, men at testen rett og slett viste feil på IKM-dagen, og at du er gravid allikevel.
Tigermor. Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 Ok! Håper det bare er testen som tuller med meg =)
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Du kan jo om så dra til legen og ta en blodprøve:o) Her vil du få et sikkert resultat på om du er gravid eller ikke:o) Lykke til!
Tigermor. Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 Der hvor jeg jobber er det lege 2 eller 3 dager i uka så jeg håper at legen er dær i morgen når jeg skal på jobb...stor sannsynlighet for at jeg ber om en blodprøve da ja!
Tigermor. Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2007 Jeg ringte likegodt til ClearBlues produktrådgivningstelefon. De kunne opplyse meg om at den positive testen ikke var gyldig fordi at teststreken ikke var tykk nok. Teststreken må være like bred som kontrollstreken for å være gyldig...æsj å fysj dårlig gjort =( De skulle sende meg en ny test som kompensasjon for den som var feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå