Gå til innhold

Hvor tidlig fikk dere symtomer på graviditeten....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde symptomer fra IKM, med murringer og ømme bryster. Følte meg kvalm og uggen fra uke 6 ca. Er i uke 9 nå, og har mindre symptomer nå. Kjenner omtrent ingenting i magen i det hele tatt. Litt småkvalm innimellom.

Jeg fikk symptomer med en gang. To uker før forventet mens så fikk jeg kjempevondt i brystene. Det var vanlig for meg å få det en uke før, ikke to.Det kjentes ut som jeg skulle ha mensen for det var mye murringer. Så fikk jeg veldig vondt i ryggen som varte i en uke.Samtidig måtte jeg veldig ofte på do og om morningene begynte jeg å føle meg litt uvel. Jeg hadde alle mulige forklaringer på hva dette kunne være utenom å være gravid for det var det siste jeg regnet med siden jeg hadde gått på pillen:P

Fikk symptomer 5 dager etter EL tro det eller ikke. Det er vår første og jeg ble gravid på 1pp.

Symptomer:

vonde bryster

smerter i underlive (stikk)

vondt i ryggen

fryset i tre dager selv om jeg var varm på utsiden så holdt jeg på å fryse

mistet lyst på sjokolade og søtt

Jeg hadde symptomer 4-5 dager før forventet mens, et slags sug i magen, frossen og menssmerter på natten.... hadde det en ukes tid, nå er jeg 5+3 og har lite symptomer igrunnen. Noe sliten i korsryggen innimellom og er veldig fort sulten, men ellers er det veldig rolig her, og koser meg med det for kan jo hende det kommer mer slitsomme tider om noen uker :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...