*Mysillen* Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 ikm ca 10.mars her..... allerede fått mange tegn på at hun er på tur
Nurk i magen! Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Jeg skulle hatt TR ca rundt månedskiftet... *Håpe håpe* Men jeg stoler aldri på syklusen min, den kan være ganske rar, så jeg venter litt med å teste. *Krible i magen*
Mrs. icsi og småen Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Ja, kanskje jeg venter tanta... Tror jeg.... Er cirka en måned siden sist og siden kroppen gjør alt for å forvirre meg og lage livet surt for meg for tiden, så ville det ikke forundre meg om hu kom i kveld.... Faen!
~Roskva~ Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Ja, jeg venter tanta i dag, jeg. Og alle solemerker tyder på at det ikke er noen spire i magen denne gangen heller. Men så er jeg i alle fall sikker på hvor lang syklus jeg har (27 dager) sånn at jeg kan begynne å sjekke om jeg faktisk har eggløsning i det hele tatt....
*Mysillen* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 sukk....skulle ønske je kunne slippe å se tanta på en stund.....det hadde vært flott....hehe
Dotten Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Jepp. I morgen.... Men, vet ikke helt hva jeg skal tro. Har hatt litt rare symptomer her, men om det er noe, vet jeg ikke. Om tr ikke har kommet til om et par dager, skal jeg teste meg..... Spent ja! Hilsen Dotten i 7. pp
Cocoon Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Jeg ventet egentlig tanta lørdag 10. men hadde ikke EL før mandag/tirsdag, så jeg tror ikke TR kommer før i begynnelsen av neste uke. Men, håper selvfølgelig (som jeg gjør hver måned...) at hun ikke dukker opp i det hele tatt..... Har prøvd å sende henne på en lang ferie, men foreløbig har hun vært altfor pysete til å reise.... Håper hun har "mannet" seg opp for en lang og god tur nå! :-)) Ellers har jeg ingen symptomer på noe som helst ennå.... må nok bare vente og se hva som skjer....
prøver&prøver... Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 har ikm 8 mars,men tør ikke teste meg.... har vært kvaalm om kveldene i 5-6 dager nå,å har ufattelig mye luft i magen.... så jeg skal teste meg 9 mars..
kokosyklus Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Ja...men vet ikke helt når... skulle vel egentlig hatt den i helgen, men litt usiker på dato..derav navnet kokosyklus... Er i 2 pp, så er veldig spent, men prøver å puuuuste og ikke tenke for mye på det. Har ømme pupper som jeg har hatt sist syklus før TR, så ikke mange tegn på noe heller. LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!
Life is a gift Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 Samme her....venter IKM ca 9.-10.mars. Tør ikke tenke på at det kan være noe, og iallfall ikke teste meg!!!! Vil ikke vite det.....men samtidig så vil jeg så gjerne....sukk...forvirrende dette. Føler selv det har vert en ganske merkelig følelse i magen den siste uken....litt øm liksom...og litt smerter nederst i magen avogtil. Men ikke noe ømmhet i puppene (enda). Vet ikke jeg...får vel bare vente å se.... KJEMPELYKKETIL ALLE SAMMEN!!!
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #11 Skrevet 5. mars 2007 Jeg vil ikke ha noe tantebesøk, nei takk! Hun skal ikke komme nå på fredag.
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 5. mars 2007 #12 Skrevet 5. mars 2007 skal IKKE ha tr imorra nei:D men hun kommer nok imorra alikavel skal du se, selv om jeg har hatt to smårare posetive tester, å noen negtaive..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. mars 2007 #13 Skrevet 5. mars 2007 hei vennen!!!! heier på deg:-) har ikke ikm før 23. jeg da. lenge siden sist,noe nytt??
2 tette - med flette Skrevet 5. mars 2007 #14 Skrevet 5. mars 2007 Jeg venter tr på onsdag... Ingen tegn på at jeg er gravid.. Spottet litt idag og igår, så da kommer vel tr imorgen eller ikm på onsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå