Lille jente Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Vi er nå i vår 8 pp, og jeg vet det ikke er lenge....men jeg merker at nå sliter dette virkelig på humøret. Spesielt siden svogers fikk en baby for 5 uker siden (som ikke var planlagt i det hele tatt), og jeg er oppover ørene sjalu. I går var vi i familiebesøk og det ble snakket om babyen i 4 timer!! 4 TIMER!!!! Jeg var så lei til slutt at jeg bare hadde lyst å grine. Og de snakker som om jeg og sambo aldri skal få barn. (Vi har vært sammen i 7 1/2 år, svogers i 1 1/2 år).... Jeg blir så lei av dette! Jeg og vil ha baby, men det er ikke vår feil at vi ikke får det til !!!!!!!!!
yummym Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Hei lille jente. Jeg føler med deg. Det er så utrolig vondt når "alle andre" får barn uten å prøve en gang. Men bare vent, dagen din kommer - du skal bli mamma du og!
Lille jente Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 Takk ) Nå kom det frem et lite smil hos meg! ja det er forferdelig vondt, og jeg føler meg helt udugelig. Har en mann som er så utrolig omtenksom, heldigvis, men jeg blir så lei meg når jeg ikke kan gi ham den lille babyen han ønsker seg så sårt.... I dag er jeg rett og slett muggen. Ble sååå lei i går. Merker at svigers blir rett og slett skuffet når vi kommer på besøk, for de hadde håpet på at det var svoger med babyen.
Dotten Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Det er jo teit da... Hallo. Er ikke dere bra nok før også dere har med dere en baby??? Vel, da vet du i hvert fall hvor du har dem.... Huff. Jeg selv er i min 7. pp og håper på en spire snart. Har ei snuppe på 17 mnd. så jeg klager ikke enda. Har i hvert fall ei lita Ønsker deg masse lykke til
Lille jente Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 Tusen takk for det. Ja vet hvor jeg har de på det planet...Men jeg blir like skuffet hver gang de gjør/sier sånt. Nå har barnebarnet vokst ut at de minste bleiene, og da sier svigermor; Åja, så da kan jeg bare kaste de bleiene for babyer som jeg har liggende. Høres sikkert teit ut, men jeg ble så skuffet. Og sambo så bare på henne og sa: Du må jo ikke det, det kan jo være at det kommer flere barnebarn. Virker som de har gitt oss helt opp. Heldig du som har en liten tulle, jeg og vil ) Vi er kommet nesten like langt på prøving igjen vi da viss dere er i den 7 pp. Vi er i 8 pp. Hvor lang tid brukte dere sist?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå