Gå til innhold

kinemiri,2pp- Peggy75 -venter på lykkeliten.Tråden vår på veien mot IKM

Anbefalte innlegg

tar meg friheten til å starte en tråd for oss siden vi alle tre har funnet el på de samme dagene:-)Kan vi jo utveksle spørsmål og symptomer underveis som Peggy foreslo i en annen tråd.

Jeg lurte på om jeg skulle ramme inn og henge testene på veggen!!! så glad ble jeg:-O kunne ikke tro at det var positivt 2 dager på rad;-) som dere skjønner så er det ikke hverdagskost for meg å finne el ! ! hehe skulle tro det var graviditetstest vettu! jesus christ.

Vi hadde oss i går kveld som planlagt:-) håper vi rakk det selv om trua på det er så som så.Har en stygg mistanke om at det ble for sent men,vi får bare håpe:-)

Håper spiren sitter for oss alle tre! (om den gjør det,har jeg termin på bursdagen min:o)

Snakkes

Fortsetter under...

Hei!

Så hyggelig å bli invitert på en tråd (første gang for meg) :o) Det er litt gøy å følge med andre som har IKM rundt samme tid.

Dette er første gangen jeg tester etter EL. Jeg fikk pos. el-test på lørdags morgen og på ettermiddagen. Testet ikke på søndag. Men nå er jeg veldig usikker på om jeg har hatt EL. Har alltid pleid og hatt mye slim rundt EL-tider, men ikke denne gangen. Føler meg uvanlig tørr. Er redd for at all denne testingen og hoppingen i høyet (nesten hver dag i ei uke), har vært litt for stressende.

Kan det være slik at jeg har stresset så mye med det at EL ikke har skjedd? Skal det mye til for at dette skjer? Uff, begynne med slike neg. tanker med en gang, men jeg synes bare det er så rart at EL-slimet uteble.

Men vi får bare krysse fingrene og håpe vi alle har fått fulltreffer :o)

Hei dere. Så koselig med tråd for oss. Jeg var også kjempeglad jeg fant el. ikke hverdagskost for meg heller. Har fått resept på pergo som jeg kan begynne med neste syklus, men nå håper jeg at jeg ikke trenger det. Det ble ikke så mye kos på oss som jeg hadde håpa, men håper det holder til en liten spire....jeg har litt følelse av at det skal skje denne måneden, men det har jeg jo hatt før..blir to laaange uker å vente. Men likevel også koselig fordi jeg kan gå og innbille meg at det skjer og gå og fantasere om liten baby.

Hei Jenter

Så koselig med en liten "skravletråd". Jeg er også veldig glad for at jeg fant el... samboeren min var borte dagen jeg testet positivt, men håper han kom hjem "tidsnok".... vel vet ikke om jeg har noen symptomer.... men jeg kjenner det "prikker" i venstre eggstokk/ eggleder.. men kan jo være innbilning...... Hadde vært utrolig koselig om vi kunne gå over til 1.tri sammen.

Ha en fin kveld!

Hei igjen!

Så bra yummym at du fant tråden vår!

Ja det blir nok en bra kveld med Frustrerte fruer og en toppris :o)

Jeg har ingen tegn til at noe er utenom det normale ennå, men de er vel litt tidlig. Det blir to lange uker ja, men litt spennende også :D

Annonse

hei jenter og velkommen yummyum:-) skulle kanskje laga en ny tråd med deg og inkludert i overskrifta....menmen vi får ta det neste gang:-)

Ja det blir bra med frustrerte fruer i kveld! deilig å tenke på noe annet en babylaging ja! ellers så har jeg 0 symptomer enda men er jo vel tidlig også da;-)

blir bare mer og mer sikker på at vi ikke rakk eggløsninga jeg altså......uff nei er ikke greit dette her! uansett kommer det forhåpentligvis el neste syklus også siden pergoen virker enda.Får tenke positivt!

Peggy og yummyum hvor lenge har dere prøvd?

Uten prevensjon siden mai ifjor...men sånn ordentlig prøving med el tester og sånn er dette 5 pp. Jeg håper det sitter nå altså...Har en to-åring fra før som ikke var planlagt. Så vi trodde jo egentlig at den skulle sitte med en gang vi prøvde. hahaha..så dumme var vi. Det begynner å ta på litt, kjenner at det tar opp veldig mye tid og mental energi.

Men har en anderledes følelse denne måneden, ikke noe fysisk, men en fornemmelse av at nå sitter den. Kan jo selvfølgelig bare være ønsketenkning, men jeg skal gå å fantasere de to neste ukene iallefall..

Veldig fint å kunne følges med dere..

Dere er visst bare her på kvelden dere. Jeg er her på dagen, på jobb, og bruker alt for mye tid på det...jeg hadde en fin tanke i lunsjen jeg (helt vekke med andre ord).

Tenk inne i kroppene våre kan dere være et lite befruktet egg som driver rundt og leter etter en plass å grave seg ned. Det kan være babyen vår det!!! Den tanken gjorde at jeg nå er helt i tåka og sikkert ikke får gjort noenting resten av dagen...

heihei

jeg jobber som regel på dagtid men har et par seinvakter i uka så da blir det bimming før jobb.Om jeg jobbet med data hadde jeg helt sikkert gjort som deg yummym;-) ja tenk om egget svirrer rundt inni der nå:-)))) åååå herregud! Man kan jo drømme seg totalt bort med sånne tanker! Den dagen jeg finner ut at jeg er gravid kommer til å bli den beste dagen i mitt liv.

Hvor gammel er han/hun du har fra før? har lest flere ganger at mange har vanskeligheter med å få til nr.to...merkelig det der...men nå har det klaffet ikke sant;-)

vi har ikke brukt prevensjon på 5 år.Har prøvd for alvor i ca 1 år.Etter exu i jan 06 har jeg bare gått i babytanker.Slitsomt i lengden men da jeg endelig fikk positiv el test følte jeg at ting ble litt lettere,vet iallefall at el kommer! Kjedelig å teste mnd.etter mnd og ingen reaksjon på testene.

velvel i dag blir det rolig kveld her tror jeg,vi holder på å flytte til huset vi har kjøpt men tar fri i kveld:-)

Annonse

Ja hvis noen av oss hadde EL på søndag, så skal vel egget ankomme livmoren ca i morgen. Vi får håpe det finner seg en god plass, og krysse alt vi har for at en spire klorer seg fast ca 6 dager etter EL. Det er vel også først da kroppen begynner å oppføre seg litt anderledes enn i en vanlig ubefruktet syklus.

Vi får håpe at noen av oss snart kjenner:

- stikkinger i underlivet pga at spiren klorer seg fast

- mensmurringer fordi livmoren utvider seg

- kvalme, hyppig vannavlatning og ømme bryster pga hormonforandringer.

Kjenn godt etter nå jenter :o)

Heihei jenter. og gratulerer med kvinnedagen.

Jeg er litt redd at jeg setter meg selv opp til å bli veldig skuffa, for jeg går rundt og tenker at jeg helt sikkert er blitt gravid denne måneden. Kommer jo til å bli helt knust om jeg tester negativt (vet at jeg ikke greier å vente på tanta..). Men til da - koser jeg meg med tanken om at jeg er gravid.

Hadde besøk av høygravide venninner både tirsdag og onsdag. Og gutten min er jo så opptatt av magene og vil at babyen skal komme ut med en gang. Går rundt og sier "jeg vil være storebror". Da forsvinner jeg jo helt i drømmeland. Han er så glad i babyer, tenk så flott om han kunne få et småsøsken...Dette skal være vår måned jenter!!!

hei:-)

Gratulerer med dagen til dere alle! Nettopp komt hjem fra jobb og sitter og venter på at middagen skal bli ferdig,har vært flink i dag og laga hjemmelaget brun saus til fiskekakene,hehe imponert over meg selv;-)

Både jeg og sambo er ferdig utredet,ingenting galt med oss.Har sendt inn søknad for prøverør så vi går egentlig bare og venter på brevet fra ivf om når vi skal inn til samtale. De sier det er et halvt år ventetid.Men håper inderlig vi klarer det selv.

Bruker også babycomp men er litt misfornøyd med den.Viser ikke rette dataer selv om jeg har brukt den i 9 mnd!

Yes,yes må avslutte middagen er ferdig

Ha en fin dag jenter:-)

Hei igjen jenter!

Regner med at det ikke er så mye aktivitet på denne tråden fordi dere andre også har det litt som meg....det er ikke så veldig mye spennende som skjer her ennå.

Men nå er det snart en uke igjen, og nå går vi nok inn i en veldig spennende uke. Håper vi har fire spirer her nå som har klort seg fast.

Håper å høre fra dere igjen snart :o)

heisann:-)

symptomer anyone?? jeg lurer på om jeg kjenner litt mensmurringer men det er jo godt mulig det er bare noe jeg tror.

Fikk forresten papirene fra ivf i går .Ca 6 mnd ventetid til første forsøk.Godt å komme i gang!

vel vel blir kort nå,ha en fin lørdag:-)

Nei fortsatt ingen symptomer. Nesten bare en uke igjen til jeg vet noe helt sikkert nå. Pleier å være veldig presis i tillegg til at jeg spotter et par dager i forkant, så da regner jeg med at jeg vet noe neste helg.

bittelill har også IKM 18. mars. Sa hun måtte komme inn på denne tråden, så ta godt i mot henne hvis hun dukker opp :o)

Enda ei jente har IKM 18. mars...

Shake those eggs 6pp

Velkommen skal du være!!!

Da er vi faktisk 6 stk.

-Shake those eggs 6pp

-bittelill

-yummym

-venter på lykkeliten

-Peggy75

-kinemiri,2pp

Det er flere av dere som ikke står oppført på denne tråden:

*** IKM UKE 11 *** (ny 2/3)

Sleng dere med:o)

Hei dere!

Så morro å få være med på en skravletråd! Min første :o)

Dere ser ut til å være glade jenter med godt mot..hihi..det trenger vi jo, vi prøvere! :o)

Jeg er ikke sånn superaktiv her inne, men slenger gjerne innom en gang om dagen, eller annenhver... Mer etter EL da...for det er jo så spennende å høre og dele erfaringer med dere andre.

Jeg krysser fingre og tær for at Søndag 18 mars blir den store dagen ;o)

Velkommen!

Jeg leste innlegget ditt "Snodige greier...", og jeg kjenner heller ingen ting. Er veldig redd for at disse babytankene styrer mer enn jeg tror. For første gang på det jeg kan huske fikk jeg nemlig ikke el-slim. Fikk pos, cb el-test, men slimet kom aldri. Er redd jeg har stresset for mye med å bli gravid slik at egget ikke ble sluppet (ubalanse i hormonene kanskje). Føler ikke at jeg stresser da. Er jo bare min 2.pp, og foreløpig bare koser jeg meg.

hehe...ja det nok litt slik det blir da vi så gjerne vil.

Men som du sier, det er bare å kose seg :o) Så får vi bare håpe at det kommer når det skal!

Snakket nettopp med ei venninde av meg..hun brukte over 6 mnd på begge sine.. Det var ikke før hun planla en skikkelig fylletur at spiren satt...! Hun hadde gledet seg til turen lenge og da var nok tankene et annet sted.. Så hun anbefalte å planlegge noe gøy..hehe.

Så nå har jeg fått invitasjon på supertur 15 april...!! Håper den hjelper ...hehe ;o)

Det er nok litt forskjellig hver mnd hvordan kroppen bygger seg opp mot EL...du har nok hatt EL selv om slimet ikke kom tenker jeg.

Lykke til!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...