Gå til innhold

Okei, andre her med a-cup til vanlig?


Beibi82

Anbefalte innlegg

Altså, jeg har melkespreng etter noen gode timer på øyet og nok til å fore denne lille luringen min. Men på dagtid har jeg ikke nok, og det blir mye sutring. Har str noe å si??

 

 

Hele veien har vi gitt henne flaske ved siden av, og gått greit det. Men nå den siste mnd har det blitt mye tull og flaskematen blir et mareritt .. må tvinge i henne maten, og blir en lite hyggelig stund for begge. Føler at jeg har prøvd alt, (sitter på et rolig sted, lager ny mat til hvert måltid, riktg temp osv) men helsikke ta altså! Fatter ikke hva som er galt! >.<

 

Skal jeg gi opp flaska og la hun sutre seg i gjennom hele dagen fordi jeg kke har nok melk, eller tvangsfore hu med flaska?... (føler meg så SLEM!)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du :-)

vi hadde akkurat samme problemet med jakob en stund, han bare tulla og tøysa med flaska- men han ville ikke ha pupp heller :( vi holdt på og holdt på, og lurte han litt med smokken og sånn- og etter kanskje en halvtime (puuuhh) tok han flaska.... så har det bare blitt bedre og bedre, nå tuller han nesten aldri lengre.... men det vi fant ut er at han må være skikkelig sulten også kjøpte vi smokker med større hull....

har du prøvd å bare gitt henne pupp?? kanskje du har fått mer melk???

 

lykke til i allefall- vet hvor slitsomt du har det nå :-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...