1976 kreps Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Nå er jeg seks dager på overtid,og har hatt rier hver natt siste fire dagene.Det er så kjedelig når de plutselig stopper.Nattesøvn blir det heller lite av. Dette er nr.2 Det var mye lettere første gangen, da fikk jeg skikkelige rier en nattog fødte neste dag,Er det flere som opplever dette med rier som varer i timesvis ogdu tenker nå skjer det og så blir det helt stille igjenn? søvnløs
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Desverre. Ser at det er flere som ikke hadde noe hjelp av fullmånen... Har hatt et par netter hvor jeg har vært sikker på at nå kommer babyen, men nei etter 3-4 timer slutter det helt. De siste to nettene nå har det vært helt rolig og jeg har sovet som en stein så nå er det ikke tegn på at noe som helst skal skje Skal sikkert gå enda en uke over terminen. Det positive er at jeg er mer uthvilt, men nå vil jeg bare oppleve disse smertene slik at han kommer ut? Får håpe vi slipper å vente så mye lengre. Tvitvi.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Kjenner meg igjen!!!! Hvor lenge over termin gikk du med førstemann? Jeg gikk 4 dager over tiden da. Nå er jeg 8 dager på overtid. Er så lei. Har sex, går tur og vasker, men ingenting nytter for pokker!!!
1976 kreps Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2007 jeg gikk fem dager over sist,så jeg trodde at denne gangen kommer nok jenta mi før men neida.Jeg har ligget å hvilt litt nå ,men våknet med de sterke smertene i siden nederst ved magen,kansje det skjer noe i dag allikevel =) lever i håpet lykke til dere også
SuperBibb Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Jeg begynner også å bli lei av å vente....Er bare 2 dager over, så jeg skal vel ikke klage! Men jeg er i kjempe fin form, og det kjennes ikke ut som noe skal skje!! Kjedelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå