findus Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Puppene mine er visst for smarte - de gidder ikke slippe ut mer enn et par dråper hvis det bare er pumpe og ikke barn som vil ha melk... Har røvd en gang å pumpe mens han spiste, og da kom det plutselig så masse melk at det virka som det ble for mye på en gang for avent-håndpumpa mi, så melka er der inne - det er bare et spørsmål om hvordan få den ut. Å gjøre det til en vane å pumpe ene puppen mens barnet spiser av den andre, tror jeg også er vanskelig, for jeg synes det er vanskelig å bruke dem pumpa i det hele tatt: Enten får jeg ikke ordentlig vakuum, eller så renner halvparten av melka tilbake ned langs puppen i stedet for inn i pumpa, og det blir masse søl. Noen tips? Både til å lure puppen og til å få den (&%(& pumpa til å virke...
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Prøv å massere med lette sirkelbevegelser mot brystknoppen. Det hjelper litt her...
ukjent Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Sjekk at alle deler på pumpa sitter som de skal. Ellers bør du snakke med legen din om nedgivningssray(husker ikke det medisinske navnet,men det vet legen). Har selv hatt god hjelp av denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå