Gå til innhold

tips mot treg mage????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen. Helt pyton. Jeg har brukt fiber og frukt terninger, som man får kjøpt i helsekost. De er veldig effektive. Det står at man skal rådføre seg med lege, når man tar kosttilskudd. Har tatt sjansen for det jeg, siden det er bare fiber og frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det for noe egentlig?? jeg blir jo snart gal av å holde på på denne måten..legger jo på meg av alt fra før av og i tillegg går ingenting ut igjen! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe jeg føler med deg har jo akkurat samme problem :)

 

Jeg har spist kylling salat siden fredag (alle måltider) og uten pasta med. I går og i dag har jeg vært vanlig på do. Tror salaten hjelper meg og det er deilig at jeg har dilla på den :)

 

 

Hvis du skreller ett par epler og koker te av det skallet og drikker det når du står opp før du spier/drikker noe annet så skal det hjelpe. Det må være usukkret men er faktisk godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det heter fiber og frukt bare. De vet hva du mener, hvis du spør på helsekostbutikken. Det kan være lurt å ta de om kvelden, når du kanskje ikke har noen planer før litt lengre ut på dagen. De virker kjapt noen ganger, og da er det greit å ha en do i nærheten. hehe. Prøv deg frem. Begynn med en halv, og se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna mat med mye sukker og hvetemel - dvs vanlig brød, pasta, ferdig supper, ferdig mat...

 

Spis rug, spelt og havre og masse frukt og grønnsaker.

 

Sats på mat med mye fiber og lite sukker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikk Biola, det er godt for magen din:) Få i deg endel vann i løpet av dagen. Ellers kan du spørre legen din om råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg funker det ofte bra med en kopp kaffi etter frokost. Skal jo ikke drikke så mye kaffe når man er gravid, men en kopp går jo bra!

Ellers: Man kan jo gjøre det enkelt og spise grove knekkebrød i stedet for å kjøpe fiberting på helsekost.... Og biola er vel alltids bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...