Gå til innhold

Tvillinger??????


Snuppa_00:13 og Gutt_16:28

Anbefalte innlegg

Magen min er blitt stor selv om jeg bare er 4+5 og den kulen på magen er synlig.

 

Hørte av vennina mi som fikk tvillinger for to mnd sinde at legen hennes hadde sagt hvis du har sex hver dag før og etter EL er sjansene store for tvillinger.

 

Vi hadde kannin sex i over to uker :) ville treffe EL og ble gravid på 1pp.

 

Har noen av dere fått godt synlig kul på magen etter 4 uker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 7 uker på vei og har en veldig synlig kul på magen. I tillegg har jeg fått endel vann i kroppen alt.....

 

Har du noen fra før???

Hørt flere si at man får tidligere mage for hvert barn,og dette er mitt tredje,så jeg hadde vel egentlig ikke regnet med annet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rosa husker deg fra bli gravid :) gratulerer

 

Jeg ble gravid på 1pp og det er vår første :) Synes det er koselig meg liten kul jeg men blir litt bekymret jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker også deg;-)

Ble også gravid på 1pp,og det ble jeg også med de to andre,så det skal ikke stå på fruktbarheten nei,he,he....

 

Skjønner godt at du blir bekymret,tvillinger er liksom en egen greie...

Herregud,to på en gang ikke sant.. Og da det er første gangen for dere,så er alt veldig nytt:-)

 

Må si jeg hadde blitt litt lang i maska om jeg hadde vært gravid med to,jeg også.. Har to tette,16mnd mellom de,og gleder meg litt til å få EN baby å dulle med:-) Eldste var rundt 6mnd da jeg ble gravid 2.gangen. Har vært utrolig koselig altså,men nå har jeg gjort det,og da holder det med en,he,he....

 

Men alt ordner seg!!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde også stor mage i uke 4-ca 6, så ut som om jeg var 5 mnd på vei!!! men for min del var det bare luft heldigvis, jeg hadde også de samme tankene om tvillinger...

Nå er jeg 10+2 og har fått en liten kul jeg ikke klarer å holde inne.

 

Kos deg med magen!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vært hos legen ennå...(skal i morgen tidlig :) men tipper jeg er 6-7uker.. Er nesten litt "sjokket" over hvor fort det kom mage! om kvelden er det bare å finne frem joggebukse for da står magen rett ut!

 

Syntes det er godt å høre det ikke bare er meg.. tenker tvillinger med en gang jeg..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner folk som har vært gravide med tvillinger, hvor den ene fikk stor mage med en gang, mens den andre ikke syntes før i uke 16 ca. Så det med tvillinger er nok veldig individuelt, og stor mage betyr ikke alltid 2 barn.

Jeg har fått skikkelig mage, er 9 uker, og klarer ikke skjule det lenger for noen, går med mamma-bukser hele tiden, vanlige bukser går bare ikkke. Men tror det bare er 1 jeg da.....eller kanske jeg håper det......3 barn på 2 år hadde vært litt drøyt spør du meg.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...