En liiiten til. Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Hei,ville bare si at vi har samme termin-lurer på hvem som får først jeg ))). Åja det er diverse stikkinger der nede hos meg å ja...hmm..Kanskje ting skjer snart!
m@rie82 Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 hei hei!! så gøy da!! ja, dette er spennede nå. jeg fødte dagen før ul termin sist, så alle mener jeg kommer til å få før denne gangen også, men er ikke så sikker, jeg. er du førstegangs, eller har du barn fra før?
En liiiten til. Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 Har tvillinggutter på 8 fra før,men det er jo så lenge siden! Dessuten ble de tatt med keisersnitt-så aner ikke hva jeg går til..Så på et annet innlegg at du hadde menstermin om 2 dager,min menstermin er ikke før 19 mars.Vedder på at du får først da kanskje ) Har du barn fra før..
m@rie82 Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 ja, det er jo lenge siden. gøy med en liten i hus igjen da! jeg har en gutt på 5 år. han gleder seg veldig til å bli storebror nå. kjenner du tegn til noe fødsel da? jeg har hatt masse murringer i mage og rygg, men det ga seg igjen i går. ellers har jeg jo en del kynnere, og magen har sunket ned... håper jeg slipper å gå så veldig mye lengre... det er jo lov å håpe!
En liiiten til. Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 Jo,begynner å håpe på at noe skjer snart nå ja...Verst om kveldene syns jeg ,føles ut som om noe skal skje snart på en måte...Magen har sunket langt ned,og har disse stikkingene...Skal iallefall gjøre ferdig bagen IDAG...he-he..
m@rie82 Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 ja, jeg har begynt å pakke baggen nå, jeg også. holder på å vaske de siste plaggene som skal pakkes. det skal bli veldig godt å bli ferdig nå. men nå må jeg gå. så du må ha MASSE lykke til hvis jeg ikke ser deg her inne før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå