Gå til innhold

Nå blir jeg smårar snart..


vero.no

Anbefalte innlegg

Carina har begynt å våkne flere ganger for natta å skal ha pupp.. Kan det være at jeg har for lite melk eller? Økedøgn? Eller?? Trur jeg må begynne å føre logg.. Ka trur dere? Det har pågått i snart 2 uker nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er hun? 2 uker er lenge til økedøgn å være, men det er fremdeles fullt mulig tror jeg? Kanksje hun begynner å få tenner? Er hun over 3 måneder kan det jo faktisk være at hun etterspør noe mer enn melk? grøt el.l. Men aner virkelig ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina er 3 mnd akkurat idag.. Ja 2 uker er vel lenge ja..Huff synes dagene og nettene flyter over i hverandre..Er virkeli på underskudd me søvn. Trur nok jeg må begynne å skrive ned tidspunktene ho våkner! Ho klør veldi i munnen da og biter meg i puppen når ho får mat.. Kan det være derfor ho er uroli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Ligger hun sammen med dere, eller i egen seng?

 

Min lille jente ligger mye sammen med oss. Synes vel hun ogsaakrever oftere pupp for tiden enn hun gjorde i begynnelsen, men tror det skyldes at hun blir forstyrret naar hun ligger inntil meg. Tror jeg vekker henne naar jeg beveger meg. Hun laa en natt i egen seng, jeg ignorerte henne naar hun laget smaalyder tidlig paa natten, og hun sovnet igjen. Faktisk sov hun i sin egen seng, 10 timer i strekk, uten mat!

 

Haaper det gaar seg til. Det er ytterst sjelden man virkelig har for lite melk, saa ikke gi opp ammingen. Men samtidig er vel morsmelka lettere fordoeyelig enn tillegg,saa babyer som bare faar mm vil vel ofte ha mer behov for nattmaaltid enn dem som faar tillegg.

 

 

(naa blir jeg smaarar, for tastaturet har visst slatt seg vrangt, aa, oe og ae + mange tegn er forsvunnet for meg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet logg siden midten av januar om spisetidspunkt. Hanna spiste "døgnet rundt". Til tider mer enn 15 ganger i døgnet..... Ble mer enn bare smågal. Hadde med loggen på hs og fikk beskjed om å begynne med litt tillegg. Her kom ikke melken fort nok / for lite melk / for store pupper / blodsmak osv osv så snuppa sleit seg ut og ble ikke mett. Ammingen ble et problem desverre så nå ammer vi kun om natta (mest kos tror jeg. Virker ikke som om hun får så mye der heller) svelger kanskje 5 / 10 ganger på 15 min. Når vi bare ammet la hun på seg for lite, selv om det var så ofte.

 

ja....... nå skreiv jeg meg helt ut her ser jeg... :-) Uansett, skriv opp en periode og ta med på hs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina er faktisk begynt å ligge litt i egen seng. Men ligger også litt sammen meg da. Så klart kan det være at ho blir forstyrret av meg.Det har jeg ikkje tenkt på i den tåka jeg går rundt i..Skalnok ikkje gi opp ammingen. For jeg føler jo ikkje at jeg har for lite da.. Og ho ser jo ut som en liten michelinbaby;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...