Gå til innhold

hva var det med disse stikkingene i underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner det stikker litt... hva kan det bety.... skjer bare av og til... er i uke 34 nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

dytter denne litt, siden jeg lurer på det samme. har hatt MYE stikking!...

Skrevet

Hei og hopp. Jeg har det samme. Jeg spurte legen min da jeg var der for kontroll, hun sa det var ingenting å bekymre seg for så lenge du ikke har rier samtidig, MEN. Og dette skriver jeg ikke for å skremme, men for å opplyse om hva som skjedde meg.

Forrige mandag så gikk den berömte slimproppen hos meg, er 33+4 i dag, så da ringte jeg Ullevål for å höre om det var noe spesielt jeg burde gjöre nå, med tanke på at det er lenge til termin. Jeg måtte komme inn for kontroll. Da viste det seg at jeg har for kort livmorhals, så teknisk sett kan födselen skje når som helst. Der sa de at disse stikkingene er livmoren som modnes til födselen. Så de anbefaler ro og hvile, selv ble jeg innlagt og fikk noen spröyter for å modne lungene til lillemann i tilfelle jeg skulle sette i gang å föde nå. Etter uke 34 stopper de ikke födselen.

Skrevet

ok, men da ser jeg på stikkingen som en positiv ting for min del... hehe, har jo bare 10 dager igjen til termin... :)

Skrevet

:-)gjör det. Men jeg kan jo ikke si hvor lang tid det tar för livmoren modnes da. Hos meg har forelöpig disse stikningene gudskjelov stoppet opp:-). Men skal krysse fingre for deg om at ting er på gang, og lykke til.

Skrevet

Jeg har hatt stikkninger sikkert en måned,det har vist noe med modning av livmoren å gjøre.men jeg er seks dager på overtid nå så det kan ta lang tid før det skjer noe.

Skrevet

du får oxo sånn stikking når hode til babyen fester seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...