yummym Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg fikk positiv el test på lørdag. HURRA HURRA. Den var negativ søndag. Jeg lurte på hvor mange dager vi bør holde på (ha sex) for å maksimere sjansene (mannen har skada seg, så vil ikke presse han for mye..). Jeg tenkte til og med idag, men burde vi gjør det imorra og for å være sikker?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Siden du fikk positiv EL test på lørdag, så er det ikke sikkert at du får EL før idag, så jeg ville nå tatt meg en runde til og med onsdag for å være heeeeelt på den sikre siden. Kanskje du har super egg som lever lenge...
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Oi, gikk litt fort dette. Ja, siden du hadde negativ søndag, så vil jeg tippe du hadde EL igår, da hadde jeg hatt sex idag og imorgen tror jeg!
yummym Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2007 Takk takk. Tror jeg må huke tak i mannen imorra og da, bare for å være på den sikre sidne. Jeg går rundt med fornemmelse av at det har skjedd noe denne gangen, men sånn har jeg jo tenkt før...
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Vi hadde sex hverdag i 15 dager og ble gravid på 1pp. Det at mannen din er skadet betyr ikke at han må gjøre jobben Min var sliten men det var ikke noe hjelp å få hos meg jobben måtte gjøres heheheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå