Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har to uker til termin, og syns ikke jeg er noe stor i det hele tatt.. Og legen trodde ikke jeg kom til å gå så langt som til termin heller. De som var på sykehuset og omtrent i fødsel, var så utrolig mye større enn magen min.. er det sånn at den bli "sprengt" i løpet av de siste ukene? Har ikke strekkemerker heller, men det kan sikkert komme nå på slutten?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Jeg føler ikke at min har vokst så mye i det siste egentlig, føler den har holdt seg ganske stabil de siste ukene. Har heller ikke lagt på meg så mye i det siste... Kanskje du er heldig og slipper unna strekkmerkene da, det hadde vel ikke gjort noe Jeg har fått noen få på hoftene, men satser på at de ikke synes så godt når de blir litt "bleika".
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Tror nesten ikke magen endret seg i det hele tatt den siste måneden sist, ikke fikk jeg strekkmerker heller (takk og lov..) Nå er det snart bare en måned igjen, så blir spennende å se denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå