Gjest Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Det er jeg! og jeg skulle vel egentlig tatt nye blodprøver i uke 25..? Men det glemte legen min! Synes han er litt sløv jeg altså! Er ikke det viktig da? Jeg er nå i uke 30.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Jeg også har blodtype A, er det noe spesielt med det da? hmmm nå ble jeg nyskjerrig her... Skal man ta nye blodprøver??
Makka Pakka Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Ja skal man det? Jeg har også blodtype A men visste ikke om at man burde ta nye blodprøver. Ble ikke gjort sist jeg var gravid og heller ikke nå. Hm, nysgjerrig nå :-)
**My little Miss drama and I** Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Visst man er - ja... jeg er A- tok blodprøver i uke 30 og skal ta nye i uke 37... trur ikke det er noe krise visst du er litt sein ,men ta bare å stikk innom legen å få det gjort... Visst man er Rhesus skal man ta ekstra blodprøver for å se at man ikke produserer antistoffer til ungen, gjør du det vil man få en sprøyte eller no når ungen er født!!!... ;-)
**My little Miss drama and I** Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Oj nei sa feil tok i første uke 28 ,men som sagt ring legen og stikk ned å ta en prøve da:-).. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå