Gå til innhold

Ka dåkker skal gjør i dag?


Snupidupi

Anbefalte innlegg

Hær bei det en tidli morran på mæ etter ei natt med dårli søvn... drømt så mye rart og va så stiv i kroppen når æ våkna... itellegg va Julie våken to ganga i natt, veit æ ikke har grunn å klag over det, men ho søv tel i sekstia normalt, får pupp og søv videre... Dessutn så har æ slete med haue i over ei uke nu :( Men må nu prøv å få rødda litt og vaksa litt klea... hæng litt etter dær... e utruli ka skjettn klea fire menneska laga...

 

I dag e Julie tre mnd!!! Stooor pie... glæda mæ tel å ska på tre mnd kontroll å hør målan hennes... men skal ikke før den 15.

 

Sambo har øvelse denne uka, så han bi vi kun å se i ettermiddag og så resten av uka skal han jobb tel langt på natt, tel og med lørdag... kjipe greier, men sånn e det nu, han bynn heldivis ikke før klokka elleve, så da får vi nu spist frokost i lamme han før han fær i det minste (han har litt lang arbeidsvei). Men svigersan kommer fra sydn på onsdagen og det bi jo kjæmpe koseli da... (di bor i nabohuset :D)

 

Håpa dåkker får en fin dag!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg :-))

 

GRATULERER med 3 måneders dagen Julie:)

 

I trondheim er d blå himmel,sol og bra temperatur. Så vi skal ut å trille en lang tur i dag:-)

Skal ha dåp på søndagen,så dagene går med på siste forberedelser å sånn..

 

Håper hodet ditt blir bedre og at d ikke blir for slitsomt når sambo er borte! Bra dine svigers kommer hjem da :)

 

Ha en kjempefindag!

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overskya her.. :/ nittedal, that is..

 

svigermora (som bor bare 2 min unna) har fri i dag og jeg har bedt hu på frokost og barnepass :> må komme meg litt ut på egenhånd jeg.

svigers er veldig flinke å ikke gå oss på nervene selv om jeg ser huset dems herfra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:-) Ja idag e småjentene 3 mnd. Skal på 3mnd kontroll den 8mars. Ellers er storpia heime idag.Klaga på at ho er kvalm og vondt i maven. Bruka å kaste opp tilslutt når ho klager på det da.. Men ikkje skjedd ennu. Ho er forresten i uforskamma god form nu da..Hmm.. ;-)Skal vaske klær idag og støvsug. Ser fader meg ut som et rottereir heime..;-)) Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!!

 

Det er overskya og snør hos meg, men må ut å trille en tur for det... Skal på tur 1 mai, og har lyst til å trimme meg litt før det :))

 

i ettermiddag skal vi på babysvømming for første gang, er ganske spent :))

 

men først er det dib og rydding av hus mens Henning forhåpentligvis vil sove litt :))

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine er 3 mnd i dag, så vi skal på 3mnd kontroll. Det pøsregner her, så vi kjører ned, pleier gå, men har ikke regntøy. Så tenkte jeg vi skulle handle litt middag.

Og senere når sambo kommer hjem, skal vi RYDDE! Hadde dåp i går, så alt av husarbeid har blirr forsømt den siste uka. Uff Uff!!

 

Ha en fin dag da jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

allerede langt på dag nå! regner her hvor vi bor. storebror sovna i vogna mens vi var ute en liten tur, lillesøster sover ved siden av meg, i korga. har ikke tatt av henne uteklærne enda! ble invitert på resteselskap til et vennepar som hadde dåp i går, jeg takket ja, men kom på etterpå at jeg ikke har bil.... mammen min kjørte over fjellet i gårkveld for å besøke lillesøsteren sin og hente noen bildeler hos en bekjent... alt en gjør når en har friuke (skiftarbeider) har nevnt det for han, det er kolonnekjøring over fjellet. hadde det vært fint vær, hadde jeg spasert til el-kjøp og hentet noen bilder, er et lite stykke å gå, snaut en time... OBS!!! mens jeg leser, leser jeg at jeg skriver om noe, men plutselig havnet jeg i et noe annet spor...! hihi:) (ammetåka???!!) jeg og ungene skal kose oss i dag!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...