Gå til innhold

Hvilken bransje er dere i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor bor dere?

Ser at mange av dere har slitt med å få fast jobb - og det er jo et problem i mange bransjer!

Selv begynner jeg i ny, fast jobb i april - i et departement. Bor i Oslo, og tenkte å starte prøvingen i sommer/høst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i barnehage - kan ikke akkuret påstå at det er en bransje som er vond å få jobb i.. heh.. Har tatt en del språkfag på universitetet, og planen er å ta førskolelærer med videreutdanning innen logopedi. Drømmen er å få jobbe med barn som har språkproblemer (kanskje barn med leppe/gane-spalte) :) Bor i Oslo, men håper vi kommer oss ut av byen innen 2007 er omme; jeg vil ha stoooor hage til min forhåpentligvis kommende bebis :) Ellers er jeg vel et sted mellom mars og april-prøver, så jeg teller dager (og minutter og sekunder...omtrent hvertfall :P ) for tiden..

Det var litt om meg.. Hvordan er det med dere andre?

Skrevet

Jobber innen kreftforskning (grunnforskning) :) i Oslo. Har jobbet her i 2 år nå. Er ansatt på prosjekt så jeg har penger til 2 år og 10mnd til. Passer fint å få en baby og "drøye" prosjektet litt med svangerskapspermisjon.

Skrevet

Jeg er utdannet interiørdesigner og jobber innenfor samme bransje. Ikke så lett å få jobb, men var heldig og gikk rett ut i jobb etter endt utdannelse.

Bor i Bærum, men flytter mest sannsynlig inn til Oslo igjen i løpet av april/mai.

Vi hadde først planer om å starte prøvingen i april, men etter en lang samtale i helgen, fant vi ut at vi kanskje drøyer til sommeren. Vi tar det litt som det kommer. Prøve å ha litt mer laidback holdning til hele greia - da går det kanskje fortere i boks også?!

Jeg har i allefall sluttet med piller :)

Skrevet

Jeg jobber som bygningsingeniør. Hatt fast jobb i et halvt år i slutten av mars, og er sluttet med pillen i februar... Tar det som kommer men gruer meg til den dagen jeg må fortelle sjefen at jeg er gravid:S

Skrevet

Jeg er student enda jeg, men skal ha praksis år til neste år. Håper på å få det meste av praksisen lønnet. Er medisinstudent på 5. året. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...