Gå til innhold

God mandag!!!!

trollet66

Anbefalte innlegg

Jeg håper alle sammen har hatt en trivlig helg, med og uten sport!!! ;)Jeg er på ingen måte ingen fanatiker selv, men veldig patriot!!! Kjekt å se sammendrag når Norge gjør det bra! hehehe!!!!

Jeg begynner å kjenne at jeg senker skuldrene og koser meg litt med svangerskapet. Jeg kjenner liv daglig og det er herlig!

Det som opptar meg nå om dagen er fødselen. Jeg er av typen som liker å føle at jeg har kotroll, og vet hva sm skal skje.... Jeg håper jeg kan få en snarlig avklaring mht fødslesmetode.Dersom jeg skal ha planlagt ks så vi jeg vite om det på forhånd, i god tid...... Jeg skal til kontroll hos gyn neste uke, og da får jeg vel i allefall en henvisning til fødselslege på sykehuset.

Ha en strålende uke dere!!!

Fortsetter under...

God mandag, til deg også!

Har egentlig vært ganske så avslappet til dette Ski-VM'et (med OL friskt i minne), men etterhvert som det ble flere medaljer, så ble det jo også mer interessant! Morsomt at Norge kom på topp på medaljestatistikken! Har dog ikke stått opp tidlig for å få med meg alle løpene, noe mannen min, som er over middels interessert, har gjort :-)

Jeg har ikke kommet så langt at jeg har tenkt på fødsel ennå. Ønsker å skyve det litt fremover i tid. Men, denne uken på yogaøvelsen skal min mann være med, og neste uke skal vi på fødselsforberedende kurs på Rikshospitalet, så det er jo et faktum at det begynner å nærme seg.

Tenker mer på hvordan jeg skal klare å bli ferdig på jobb til permisjonstiden starter. I dag er det 60 dager igjen til termin, og bare 26 arbeidsdager igjen! Så, tiden går jo fort!

Er det noen spesiell grunn til at du evt. skal ha KS? Du får uansett ha lykke til på kontroll neste uke!

Har fått med meg medaljene til Norge denne helgen, men som deg i sammendragene på tv. Vi var selv på skitur i går og virkelig koste oss ute :) Jeg er litt opptatt av fødselen selv, men nå kan det se ut som om jeg får et planlagt keisersnitt så mer kontrollert enn det blir det vel ikke.. Har legetime til uka og da får nok jeg og avklart fødselsmetode.. Er det noen spesiell årsak til at det er keisersnitt som kan bli alternativ for deg? Bare litt nyskjerrig.

Jeg har også sett litt på ski-VM innimellom. Har brukt helgen til å finne frem babyklær, vippestol, bilstol og så videre etter storebror på 2 år som har vært pakket bort. Nå på tide og ta d frem og begynne å vaske ting og tang til den store gullmedalje.

Nærmer meg uke 32 nå og fikk før helgen endelig innkalling til samtale i og med at jeg ønsker planlagt keisersnitt. Hadde hastekeisersnitt med nr 1 på grunn av problemer med morkaken og synes det var en fantastisk opplevelse. Kjenner nå at jeg tenker mer og mer på forrige svangerskap og komlikasjonene jeg hadde nå som det lakker og lir mot termin. Er nok veldig oppsatt på å få keisersnitt denne gangen også. Skal bil spennende å se hva som kommer ut av timen jeg har på ullevåll i neste uke... spent i hvertfall.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...