Gå til innhold

Oktober: Snart 5 mnd kontroll og ny vaksine


<3 Jentemafian <3

Anbefalte innlegg

Må si jeg gruer meg litt, Julie ble helt forandret etter 3mnd vaksinen og tullet mye på natten var mere sutrete.

Og nå som vi endelig har fått til natten igjen og hun er mye blidere på dagen så skal vi ta den domme vaksina igjen. Stakkars lille jenta mi skal bli stukket igjen huff :(

 

Mange som sier at de ikke reragerer så mye på denne vaksinen men med min uflask så reagerer hun sikkert haha :)

 

Tenker dere noe på denne vaksineringen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal på helsestasjonen til fredag!

Snuppa her reagerte ikke noe på første vaksine (heldige der), så jeg har vel egentlig ikke tenkt noe særlig over det for å være ærlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alltid det er greit når det er over (hun har fått noen ekstra, 4 hittil), men tenker ikke så mye på det i forkant.

Etter 3 mnd vaksinen ble hun trett det første døgnet og fikk litt feber, ellers fikk hun ingen store reaksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I england faar de vaksine naar de er 2, 3 og 4 maander saa vi er ferdige, men det er jo samme sproyter, saa de har allerede faatt vaksinen inn i kroppen, saa den siste er bare en booster av hva han allerede hadde faatt. Gutten fikk feber etter forste sproyte, men siden har vi gitt litt medisin foer sproytene og da har det gaatt bra. men han graatt veldig naar han fikk 3 sproyter paa en gang siste gang stakkars

N :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg gruer meg også til denne. For vi fikk mye tull med suttring og nattevåk etter 3 månders vaksina. Og det tok oss nesten 3 uker og komme på "beina" igjen.. Og nå er det pån igjen da.. sukk. håper virkelig det går bedre denne gangen altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...