Gå til innhold

Ut på tur, aldri sur...


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Vi skal til syden om to uker, da må vi jo fly. Spørsmålet mitt er da hvordan får jeg best mulig hjulpet lillemann med å utligne trykket, sånn at han ikke får vondt i ørene. Skal jeg amme han (har ikke så mye melk, så vet jo ikke om han vil ta puppen under hele oppstigningen), gi han flaske, eller holder det med smokken?

Noen som har peil på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

husker en gang satt jeg ved siden en mann med ei lita jente. og han fikk små begere med varm voks i bunnen.. det skulle han holde over ørene på dattera si, så hu ikke fikk noe trykk på ørene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flydde i helga, lillegutt fikk smokken på opp og nedstigningen. Vet ikke om det var nødvendig, da. Han hadde ingen problemer, var helt rolig (han var våken). God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man det på flyet eller er det noe man må fikse selv? Uff, tanken på at han skal få så vondt er litt skummel, er jo ikke sikkert han får vondt da, men alikevel. Dykker, så vet jo hvor vondt det er å ikke få utlignet.....*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt noen ørepropper for barnb som heter earplane eller noe sånt...De utlikner trykket. Vi har aldri hatt noen problemer. Kjøpte de på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...