Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk oversendt reikiki-energi fra Beatek-t igår. Jeg kjenner ikke særlig til hva dette er, men hun tilbød meg det fordi jeg spådde henne.

Jeg vet ikke hva jeg hadde forventet meg, men jeg fikk en utrolig prikking i høyre arm først, deretter i skuldrene, spesielt venstre. Det stakk og delvis "klødde" så sterkt at jeg måtte slå meg på skulderen. Etterhvert kjente jeg det nedover i armene og ut i hendene også.

Det føltes på en måte likt med å få strøm hos fysioterapeut.

Jeg hadde trodd at hvis jeg i det hele tatt skulle føle noe fysisk så ville det være som en varme liksom, i muskler el. Hvis jeg skulle "innbildt" meg en virkning ville det vært som en varme.

Det var virkelig merkbart.I det hele var en interessant opplevelse! Men jeg vet ikke helt om man skal ligge/sitte rolig og konsentrert eller bare gjøre det man ellers ville gjort (se tv, lese el.)?

Jeg skal få et par ganger til og håper det vil gi meg mer overskudd samt at jeg kanskje lykkes i å bli gravid igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Håperjo .. jeg fikk reikiki energi fra en gammel same en gang å de var helt rart jeg ble litt smålam nedover ene skulderen og jeg hadde en nakke som var stiv og den ble helt bra:) så du skal bare se at dere lykkes med graviditeten :) Lykke til:) Du har ikke lyst til å spå meg vell???

Skrevet

Hei:)

Ja, Reiki-energien er sterk den:) Det kjennes ofte fysisk i kroppen:)

Jeg anbefaler at du ligger stille og slapper av og kjenner at energien jobber med deg, men sendingen er like virksom om du gjør noe annet imens sendingen pågår også:) Men, det er jo interessant å kjenne etter hvordan energien jobber også:) Men det er mottakers eget valg, jeg gir bare anbefalinger:)

Gleder meg til neste Reikienergi-sending:)

Stor klæm:)

Skrevet

Har svart på mailen din også.

Klem

Skrevet

Skal se på den jeg:)

Klæm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...