Gå til innhold

Uff!!!! Jeg blør jeg...:-( Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+4 idag. Det begynte igår med bare pittelitt lyserosa når jeg var på do. Idag er det rødere, jeg har pittelitt i bindet også, og masse mensmurring. Så ringte jeg helsestasjonen ista. Kontordama sa jeg bare skulle legge meg ned og ligge i 3 dager, men hun snakket som om jeg dreiv og aborterte. Er det størst sannsynlighet for det eller er det noen som har opplevd annet? Jeg er så redd. Har ikke lyst å miste lille gullet.

Fortsetter under...

en SA er som oftest masse blod etterfølgt av store mage kramper.

Jeg har blødd jevnt og trutt gjennom HELE svangerskapet, og er 11+5 i dag.

Noen blør, andre blør ikke.

Og man blir enda mer unødvendig av og være her inne og lese om SA ol døgnet rundt.

Legg deg ned, les en bok, se en film, bare slapp av!!

Jeg vet akkurat hvordan det føles!

Husk at du errett rundt "forventet"mens også da, så kan være en falsk mens rett or slett!!

Lykke til, vennen!

jeg blødde i 12 timer.. var usikker så jeg dro på legevakten.. men det var nesten så jeg ikke kom inn- var ikke prioriteringssak.. jeg fikk bekjed om å ligge med beina høyt og slappe av så godt det lar seg gjøre..

alle blødninger trenger ikke være SA..

lykke til iallefall

Ja, jeg er 11 uker nå. Jeg har blødd 3 ganger, men alt er ok med den lille. Har lest at det er lett å briste noen blodkar siden det blir mer blodrikt når man blir gravid. Jeg blødde også på den tiden jeg skulle hatt 2.mens, det er pga. hormoner...Jeg har vært på tidlig UL, og sjekket at alt er bra.

Jeg tok det xtra de dagene jeg hadde blod + dagen e.på.

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg nå. Er 5+ 3 og blør litt... Utrolig irriterende å ikke vite om alt er bra altså!!!! Men håper det går bra med deg! Har hørt om mange som blør litt uten at det er farlig og så lenge du ikke har smerter kan det være en falsk mens eller noe ;) Lykke til!

Skjønner at du blir redd. Leser her inne at mange har hatt blødninger og at det har gått bra, så det kan det sikert gjøre for deg også.

Jeg hadde en MA i uke 11 i oktober og da hadde jeg litt vondt i korsryggen og intense smerter i underlivet ca 1 t. Begynte så å blø friskt rødt blod samme dagen, men ikke mye. Dro på legevakten dagen etter, og de konstaterte MA. Legen sa da til meg at brunt blod er et dårligere tegn enn rødt blod, så det kan jo være bra for deg. Jeg hadde blødd såvidt litt brunt blod et par uker før MA og dagen før jeg begynte å blø friskt blod.

Beklager detaljene, men tenkte det var greit å skrive om min opplevelse.

Jeg vil råde det til å ta kontakt med fastlegen eller legevakten som kan vurdere din situasjon og evt sjekke det for deg! Hvis det har gått galt eller er i ferd med å gjøre det så er det ingenting de kan gjøre, men min opplevelse er at det er vondt å gå å være bekymret og bedre å tross alt vite.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...