Gå til innhold

Noddy&netta sin tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. Nei, jeg ser frem til alle de dumme unnskyldningene jeg kommer til å bruke disse ukene ;) Hehe.. Heldigvis er det bare...nei, det var ikke bare...7 helger til jeg kan fortelle :-O Gjett om vennene mine kommer til å skjønne noe før den tid ;) Hehe.. Vel.. Sjansen er liten for at vi kommer til å miste, så det er jo ikke verdens undergang om de gjør :)

Kanke drikke juice når vi skal sitte to-tre jenter sammen på voerspill ;) Hihi!! Men jeg tror jeg skal gå for antibiotika, selv om jeg har gitt blanke i det før... I følge legen min er det ikke noe farlig, bare man ikke drikker og spyr.. Ellers kan det svekke virkningen på noen typer antibiotika, noe som ikke er så farlig ved så milde sykdommer som urinveisinfeksjon e.l... Meeen-de fleste går på den uansett tenker jeg ;) Så tar jeg med bilen, da kan ingen si noe :D Dette skal nok fixe seg :D

Hihi!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jammen da høres det ut som om du har planen i orden!

Ja det er litt dumt at man kan drikke med antibiotika, før var jo det fyfy. Jeg har antibiotika som jeg fikk etter bryllupsreisen som IKKE UNDER NOEN OMSTENDIGHET skal blandes med alkohol, men da må man jo være skikkelig dårlig først også, hadde parasitter og var lagt inn på isolat i en uke på drypp, kanskje litt vrient å fake den!! hihi

Hva med å ha en halvlitersflaske med 'vodka' el som du 'blander' med juicen, kan jo være bare vann?

Nei, du klarer det sikkert helt fint!

Bilen er alltids en bra unnskyldning!

7 helger kommer til å gå fort! Det kan jeg love deg!

Nå har jeg fortært tre ostesmørbrød og føler meg mye bedre. Et glass farris gjorde susen!

Kommer til å sette meg ut på balkongen og nyte solen litt nå, så det er grunnen hvis jeg ikke svarer på en liten stund!

Klem

Skrevet

Æsj, det blåste for kaldt der ute, så jeg er her fremdeles...

Fikk hentet posten da! :-)

Skrevet

Hei igjen :)

Har litt arbeid å gjøre av og til og, faktisk, selv om det er veldig, veldig stille her idag... Hm... Kanskje folk nyter våren istedet for å tumle rundt på et senter??? ;) Hadde iaffall jeg gjort om jeg hadde hatt fri!! *lengte*

Huff, når vi er så få så gidder jeg ikke fake alkohyler ;) Hihi!! Så jeg skal nok finne på noe lurt lurt :D Huff, som de debbatterer om alkohol her... Hvorfor ikke bare holde seg unna, liksom..? Skjønner meg ikke på de jeg...

Åååååå, morgendagen nærmer seg :D Jeg skal bare på jobb i 3,5 timer, så skal jeg til legen... :) Tror ikke sambo blir med, han har eksamen neste uke.. Han sa han kunne være med hvis jeg ville det, men skjønner at behovet for å lese er stort.. Så jeg får klare meg alene denne gangen :)

Er dere/skal dere på sånn der svangerskapskurs da?? er visst ikke så vanlig, men kan kanskje være nyttig..? Jeg må vite litt mer om det før jeg bestemmer meg, noe et spm på lista ;) Hihi!!!

Klemmm*

Skrevet

Nei kanskje like greit å være edru, de kommer sikkert til å merke det uansett at du ikke drikker...

Ja det er voldsomme debatter her til tider, det som forbauser meg mest er de som har så utrolig sterke meninger og ikke tør bruke nicket sitt, Anonymknappen burde ikke eksistert, da hadde man fått mindre drittslenging her inne!

Jeg holder meg unna alkohol, men trenger da virkelig ikke å halshugge en annen stakkar som spør om råd, blir litt søkt spør du meg. Jeg ville anbefalt henne å holde seg unna og latt henne ta valget selv.

Det blir kjempespennende i morgen!

Den første timen er det veldig mye fakta, så viktigere at sambo blir med på ultralyd når den tid kommer! Men det tar bare en liten time da...

Vi skal på svangerskapskurs, men legen trodde ikke det var før på høsten, noen mnd før termin, dette skal jeg snakke med jordmor om når jeg skal til henne i mai.

Jeg tror det er veldig nyttig, også får man masse tips og øvelser til fødselen! Veldig smart for de kommende fedrene å være med også så ikke det hele blir et stort sjokk, da lærer de litt om hva de kan gjøre for å lette litt på smertene våre og sånt. Vi skal definitivt være med!!

Nå er jeg skikkelig sliten her!

Har ikke gjort noe i dag, bortsett fra å tenke ut program til utdrikningslag, og det har tatt på!!!

hihi

Klemmmmmmmmmmm*************************

Skrevet

Hehe.. Noen glemmer visst hva kranglesiden er til ;) Der kan de få lov il å halshugge så mye de vil uten at det blir en krangel om at det er en krangel :P

Ultralyd har jeg sagt er obligatorisk for ham å være med på ;) Blir spennende å se at det er et lite liv inne i meg :D DET er noe å se fram til!! Og jeg lurer på om ikke det blie kurs på oss også.. Var faktisk sambo som nevnte det :) Må bare høre litt mer om det fra min kjære lege imorra :D ÅÅÅÅåååååå, jeg er så SPENT!!! Nå VET jeg at det ikke blir noen ond latter ;) Hihihi!!

Man blir lett sliten i vår tilstand, det er noe jeg har lært meg på en uke ;) Hehe... Er sliten som bare det i korsryggen jeg, men jeg vet ikke om det har noe med dette å gjøre... Aaaaue :( Det tar på å stå hele dagen altså... Ikke minst å stå på utstilling hele dagen!! Jeg er ikke særlig skjermet... Har heller ikke mulighet til en stille, uforstyrret pause sånn når jeg måtte ha behov for det... :-/

Skrevet

Huff stakkars!

Ikke greit å være på utstilling hele dagen!

Må bli ekstra deilig å komme hjem etter endt arbeidsdag da!

Korsryggen hører med ja, men den gir seg, har ikke vondt der lenger men hadde det de føste 3 ukene..

Ja det blir kjempespennende med ultralyd!!

Men det er så LENGE til!!!!

Jaja, trøsten er at da har barnet klart å vokse seg enda større!!!!!

Flott at sambo er så interessert!

Er mange her som etterlyser mer interesse fra mannen, kan kanskje forstå det i starten, for de opplever ikke dette med symptomer og rare ting hver dag, forandringer og greier, men allikevel?????

Vi har vært heldige i valg av makker der ja!

Nå er solen helt borte her og det har begynt å blåse skikkelig, snufs....., men da tørker siste rest av smeltet smø fortere!!!!

:-)

Skrevet

Åååååå, nå kikker jeg ut og ser elva som renner i solskinnet... Absolutt ingen snøflekker i sikte... Vårstemning!!!! Jeg bare ELSKER det!!! :)))))

Ja, det er ekstremt deilig å komme hjem fra jobb, spesielt den siste uka ;) Legge seg ned hjemme å sooooove.... Vel... Nå skal jeg forsåvidt på musikktime idag.... Så fullt så rolig blir det ikke.. Lurer nesten på å fortelle pedagogen min det jeg, så han får forståelse i det om jeg skulle finne på å virke litt sløv... Hm... Synspunkter??

Jaaa, vi har vært kjempeheldige :)) JE (sambo) mener at han tross alt har like stor del i dette som jeg, og at han derfor selvfølgelig er med hele veien, inni alle kriker og kroker ;) Han er også veldig tålmodig med meg når de usakelige humørsvingningene står i som verst :)

Heldigvis!!!!!!!!! Ikke mye morro om n oen setter seg imot deg da, vet jeg ;) Hehe.. Gravide damer er noen slitsomme beist, er vi ikke?? ;))

Skrevet

Nei, da forflytter jeg meg straks for dagen ;) Du får ha en super dag, så får vi skravles vettu :D

Klemmer***

Skrevet

Sorry!

Fikk besøk av naboen og da blei det ikke tid til tasting!

Jeg tror kanskje jeg ville sagt det til læreren din ihvertfall snart, greit at hun/han er klar over det så ikke h*n tror du ikke gidder øve og er sløv som du sier!

Tastes mer imorgen!

Masse klemmer

Skrevet

God morgen!

Ja faktisk er den det foreløpig!! Stått opp etter å ha spist en banan, kjørt mannen til toget(jeg stilte klokken feil i går, så min feil at han forsov seg stakkar) og spist frokost, uten å bli kvalm!!

Dette lover bra!

Bortsett fra at jeg har utrolig vondt i den ene hoften, bak på rumpa, fra livet og ned til midt på låret.

Skal ringe mamma etterpå, håper inderlig det ikke er begynnende bekkenløsning!!! HJELP!!!!!

Nå skal jeg ta en varm dusj og så skal jeg ut og gå tur med naboen hvis jeg fremdeles er i form ca kl 09.30 tror jeg.

Pus har fanget seg en fugl til frokost...hihi var så stolt da, løp rundt der ute og skulle vise meg. :-)

Klem

Skrevet

Heya :)

Da skal jeg til legen om en time.. Er SÅ spent!!! Hihihi :) Ikke at det skjer så mye første timen sikkert, men det gjør kanskje at jeg føler meg litt mer gravid?? ;) Hiii...

Uff, nå har kvalmen kommet til meg for fullt.. Jeg brakk meg tre ganger idag til morran, og nå velter det rundt inni meg føler jeg :( All sjokoladen som er rundt meg gjør ikke akkurat formen noe bedre kan du tro :(((( Uææææ!!!!

Håper virkelig ikke det er bekkenløsning du kjenner!! Uff, krysser fingrene for deg jeg.. Det gikk jo meget bra sist jeg krysset de for deg ;) Magic fingers :D Hihi!!

Klem klem***

Skrevet

Hvordan gikk det hos legen!?!?!??!!

Huff, stakkars som har blitt kvalm!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du skulle jo slippe det!!!!!

Åsså sjokolade da!!!!!

Nei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror ikke det var bekkenløsning, bare at jeg har ligget stille i snart en mnd...og plutselig begynt å gå igjen...Håper det gir seg fort!

Klem

Skrevet

Hei snuppa!

Huff i dag er en ikkedag, håper din er bedre!

Fikk ikke sove i natt, var på vi inn i drømmeland, men så fikk jeg panikk fordi jeg plutselig fant ut at det bare er tre mnd igjen til eksamen, har fire innleveringer før den tid, to bryllup og to utdrikningslag!! Som forlover i det ene blir det jo ikke akkurat å stikke innom, men en del forberedelser mot slutten. Og det er helgen før eksamen!!

Som resultat holdt jeg på å kaste opp da jeg sto opp og er nå skikkelig kvalm igjen....grrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå har jeg koblet opp en ny printer her og har planer om å komme skikkelig godt i gang med innleveringen i dag, samme hvor kvalm jeg er!

Hvordan går det med deg og hvordan gikk det hos legen?!?!??!?

Vet du ikke kommer på jobb på en stund, men da kan jeg lese litt så lenge, vært oppe siden kl 06.15!!!!!!!!!

Uggabugga, dette blir en lang dag! :-)

Kvalm klem!

Skrevet

God morgeeeen :))

Legetimen gikk kjempebra den :) JE var med, og vi fikk svar på mye av det vi lurte på.. Terminen min er visst 13 november, etter foreløpige beregninger.. Jippiii :) Føler meg myyye mer gravid nå ;) Tihi!!

Har faktisk en ja-dag idag jeg da :) Tror nesten vi bytter på jeg :P Imorra er det min tur igjen isåfall :P

Å, nå må du passe på å ikke stresse for mye!! Skumle saker det der vettu.. Det var mye greier på kort tid, men jeg er sikker på at du får det til :) Du får utnytte den tiden du kan få, og ta det helt med ro.. Hastverk er lastverk ;) Iiiikke bra at du er kvalm igjen da :( Et resultat av stress kanskje? :( Tåkar...

Har mye å gjøre idag, men klarer ikke gjøre så mye, slapp og trøtt som jeg er :P Får trå til med det jeg klarer, og overlate resten til ekstrahjelpene mine :)

Klem klem**

Skrevet

Så flott at det gikk bra hos legen!!

Også så bra at du føler deg mer gravid, hihihi, det gjør definitivt jeg også, har jo fått den magen! Men ikke gått opp i vekt, så dette blir spennende! Spiser ikke godteri og drikker ikke brus, bare sunn mat og grønt og frukt, så nå kommer jeg til å bli sunn tror jeg!

Har akkurat kommet tilbake fra en 2 timers tur med naboen, kjempedeilig!

Grunnen til det var at jeg plutselig fikk hetta her, kom på at eksamensmelding var en gang i mars og lette febrilsk på sidene her på nett, viste seg at siste dag for oppmelding var i dag!!!!! Herregud tror du kvalmen forsvant og jeg kom meg på posten og fikk fakset den inn eller????? Jesus det var nære på!!!!!

Puh...har kommet i gang med oppgaveløsning igjen nå og fått legetime på mandag så regner med en ny uke med sykemelding, så da skal jeg få lest og løst masse!!!!

Klemmer

Skrevet

Så gøy med mage :D Gleder meg til det blir min tur ;) Når begynte din å komme??? Mye gøyere når folk kan se at jeg er gravid da :D

Sunt er bra!! Jeg spiser mye frukt og grønt om dagen, men klarer ikke heeeelt å holde meg unna godter nåe jeg er på jobb :( Bør gi meg selv totalforbud ;) Idag fikk vi inn noe helt nytt, og som butikkleder er det jo da sånn at jeg MÅ smake på det for å kunne yte best service :P Ikke lett å være total avholds da vet jeg ;) Drømmejobb?? NEI!!! Ville mye heller ha jobba med GRØNT :)

Godt å høre aat du rakk å melde deg på til eksamen :-O Siste lita er noe av det kjipeste som finnes!! Stress stress stress.....!!!!

Jeg tror du greier dette fint jeg :)

Skrevet

Jeg kjøpte første mammabukse da jeg var 9+4, da hadde jeg en liten bulk på kvelden, men den jeg har nå kom først i forrige uke, nå er den der på morgenen også. Føler at jeg vagger allerede. Naboen så på meg i dag da jeg kneppet opp jakken og sa, herregud, så stor du er allerede, skulle tro det var flere inni der!

hihi

Må innrømme at jeg kjøpte en is i vårsola, men brukte nesten en time på å spise den opp, var egentlig ikke så spesielt godt...

Nei kan tenke meg at det ikke er drømmejobben nå, både med lukter og fristelser, men dette klarer du fint! Høres ut som om du har en sunn livsstil ellers!

:-)

Skrevet

Huff, så lenge til... Syns tiden går sent jeg.. Men det er kanskje fordi jeg er innom her hver dag, ser på de som har kommet lenger enn meg og lengter... ;) Hehe.. Pussig det der :P

Kanskje du får tvillinger??? ;)) Krysser fingrene for det :D

Ikveld skal vi på Tango-opera i Skien.. Da skal jeg slappe av og nyte tilværelsen... Imorra begynner hjertet til min lille å slå, det er helg, vår, og alt det der... Noe så herlig :))) Og det beste av alt er at de fæle humørsvingningene er borte borte :)) Er bare glad nå!! Fint for meg, mne nærmeste og kundene mine ;) Hehehe...

Jada, det er ikke snakk om mange bitene pr dag.. Men for en som nesten ikke spiser noe i det hele tatt føles det mye... Alt for mye!!! Det vi legger på oss nå er visst ikke lett å bli kvitt igjen, så jeg er nødt til å sette en strek her!!! Hm... Fra nå!!

Aiaiai... Dette blir vanskelig ;)

Skrevet

Jeg syntes også det tok lang tid, men nå er det motsatt, synes det har gått kjempefort!!!!

Håper bare ikke jeg er superstor på eksamen så jeg får problemer med å konsentrere meg!

Har rigget meg til i 2. etg og der har jeg toalett rett ved siden av, så da kan jeg bare løpe frem og tilbake om jeg er tissatrengt, skal nemlig ha 3 døgns hjemmeeksamen. Litt flaks må man jo ha midt oppi stresset!

Kommer til å bli travelt, men bra at jeg kan være hjemme!

Hørtes kjempegøy ut med tango opera!!!

Dere må kose dere masse!

Kjempefint også at humørsvingningene har blitt borte! Det kan ikke være spesielt kult!

Nå er jeg skikkelig kvalm, må gå og lage meg noe mat, har visst glemt helt å spise lunsj her!!!

Hu hei hvor iden går!

Klem

Skrevet

Ja, det er ofte sånn når man lengter etter noe.. Når man er der, går det sent sent, men når det verste er forbi skjønner maan ikke helt hvor tiden ble av :)

Jepp, Tango-opera blir bra det :) Jeg synger opera selv, så jeg føler det er litt nyttig også :) Herlig avslapping... Jippi :) Kommer til å sovne jeg :P Hehe.. Jeg som sover 70% av tiden hjemme nå... Gleder meg til overskuddet kommer tilbake :D

Tiden går, og jeg har fremdeles masse, masse igjen å gjøre her... *jobbe jobbe* :)

Skrevet

Ja sånn er det!

Når vi har født kommer vi til å ha glemt hvor lang ventetiden var!

Nå stanger jeg hodet i veggen her!! Siste kode jeg skulle legge inn i regnskapsprogrammet vil ikke inn, så nå står jeg helt fast, prøvde å ringe læreren min men der er det bare opptatt. Er siste koden jeg skal legge inn før ejg kan begynne på innleveringen! Nå ble jeg litt sur her...

Du får jobbe på så skal jeg gjøre det samme!

Skrevet

Ååååååååååå, så trøtt jeg er :((( Vil bare sooooooove!!! Zzzzzz.... Prøver å jobbe her, men sovner nesten der jeg står :P Hehe..

Et aldri så lite jeg-vil-hjem-kick ;p Jeeei.... Keep up the work!!!! ;D

Skrevet

Huff stakkars!

Selv har jeg sovet ca 3 timer i natt og er i urovekkende våken tilstand, men er sikker på at jeg hadde sovnet på flekken om jeg la meg ned...hehe

Læreren ringte tilbake og jeg måtte sende inn hele oppsettet mitt til han, en feil jeg gjorde en gang i høst som gjør at jeg ikke får lagt inn den koden....håper han klarer å fikse det, jeg som var kommet så godt i gang i dag!

Hold deg våken!!!!

Bare 1,5 time igjen nå!!

Ja, der ble jeg trøtt også.....

Skrevet

Hehe.. Tretthet er smittsomt det ;) Spes når man har sovet lite... Kremt... eller i mitt tilfelle for mye ;)

Håper det ordner seg med oppgaven din :-/ det siste du trenger nå er mer stress!! *håpehåpe*

1,5 time igjen ja :) Så er det hjem og sove litt før jeg skal sove litt til fin musikk og stemning ;) Fikk billettene nesten gratis, så det kan jeg gjøre med god samvittighet :D

Må pakke non flere påskeegg nå.... Zzzzzz....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...