Gå til innhold

Noddy&netta sin tråd


*Netta* har 2 prinsesser <3

Anbefalte innlegg

Huff det høres fryktelig kjent ut!

Husk å drikke masse vann, 4-5 liter om dagen nå som du er gravid!! Hodepinen kan være tegn på at du får i deg for lite væske og det er ikke bra. En rask sjekk på om du drikker nok er en titt i skåla når du har tisset, er det veldig gult drikker du for altfor lite, er det blankt drikker du nok.

 

Hos oss var det faktisk motsatt, S som ville fortelle det til hele verden med en gang! hehe

 

Lurer på om jeg kjente babyen nå??????????????????????????

Akkurat som en liten såpeboble som sprakk?!?!??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tenk så gøy det hadde vært!!!!

Ja jeg må innrømme at jeg ikke klarer å tenke på så mye mer enn tvilling/ikke tvilling nå hehe

 

 

I all verden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det løp et rådyr rett gjennom feltet her nå! Det har jeg ikke sett før her!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, ja... Væskemangel er det nok her... Jeg holdt på å kaste opp igjen vannet jeg drakk idag til morran, har nesten ikke fått i meg noe :( Ååååå, som jeg håpte på å slippe unna dette ;p Vannet her er lunkent og ekkelt, men om en time skal jeg hjem, da får det bare briste eller bære, vann MÅ drikkes!!!

 

Et rådyr, faktisk :D Hihi!!! Søtt da :) Her er det bare babyer og gravide så langt øyet rekker, og jeg er STOLT av å være en av dem ;))) Jippiiiii!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farris funka på meg da det sto på som værst......kanskje en tanke?

Andre har snakket om å suge på isbiter...du har kanskje en kiosk på senteret som har det?

Er nok det som er årsaken da ja, blir jo dehydrert vet du, må være forsiktig så ikke du svimer av når du i tillegg står hele dagen!

 

Ja jeg også koser meg med å vite at jeg er en av de!!!

Ihvertfall nå som det synes så godt!

Da ser jo andre det også!

hehe

Tenk så deilig det blir når vi kan trille!!!

 

Nå er dagen snart over for deg og du kan dra hjem!!

Idag skal jeg faktisk lage middag til mannen min, han har vært så flink den siste mnd, jeg har ikke orket å gjøre noen verdens ting, så han har mekket det meste!!

Vi tastes igjen imorgen!

 

*Klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Mye å gjøre i dag eller er du hjemme og er dårlig?

Har gått en tur i dag og har nå skikkelig vondt, ugg...

Håper det gir seg etterhvert!

Idag hadde jeg gått enda mer ned i vekt og magen har blitt mindre. Etter å ha vært hos legen i går og blitt klemt flat i magen kom det masse luft, så mulig det bare har vært mye innestengt luft der...hehe

Er nok ikke tvillinger likevel!

Men det er kankskje likegreit, hadde blitt vanvittig mye arbeid!

 

Håper det går bra med deg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Var det noe galt med siden tidligere??? Kom ikke inn jooo :( *abstinenser* Hehe..

 

Nei, idag er jeg mye bedre :) Brakk meg et par ganger idag til morran, men det skulle tydligvis holde med morrakvalme idag ;) Jippiii!!! Farris var fin medisin igår :D Tror jeg må kjøpe noen liter å ha hjemme :)

 

Vondt er ikke bra :( Uffeluff!! Fælt som du går ned i vekt da! Er babyen din på slankern?? ;) Hihi!! Ikke gi opp håpet, tvillinger kan fremdeles gjemme seg der inne :) Mye arbeid ja, men så gøy at de alltid har en jevnaldrende, og nesten være ferdig etter èn fødsel ;)

 

Lite å gjøre idag.. Like greit det, er skikkelig lat om dagen :P Ser med gru frem til poåske... Da skal det gå hett for seg ja ;)

Og prosjektet ditt?

 

 

Klem klem**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....der ramlet jeg ut også, mulig det er noe rart med serveren da!

Bra du klarte deg med bare morgenkvalme i dag!

Håper det holder seg til det!

 

Jeg har det bra så lenge jeg er hjemme, men har mest lyst til å sove da...hehe

Sov 12 timer i natt etter å ha sovet to timer på dagen i går!!

Like trøtt i dag!

Hørtes slitsomt ut å jobbe i påsken, vi skal etter planen på hyttetur, men hvis ikke vondten gir seg blir jeg hjemme, ikke godt å kjøre så langt i bil og så bare kunne sitte inne når man først kommer fram!

Mulig jeg drar hjem til mamma og pappa en tur i stedet.

 

Med prosjektet regner jeg med du tenker på strikkingen? Jo fikk strikket noen runder i går, men blir fort sliten i håndleddet, så det går sakte, men sikkert fremover. Jeg skal ihvertfall bli ferdig til september hehe!

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tekniske problemer, fant jeg inne på skravlesiden.. :(

Kvalmen begynner smått å sige på nå, så jeg tok meg en god slurk farris, og håper den sniker seg tilbake...

 

Har SÅ lyst på babybells!!! De små runde ostene vettu.... Nammmmmmmmmme!! *drømme* Bare et lite kick ;) Hehe.. Måtte bare få det ut!!!!

 

Ååå, vi skal nok på hyttetur i påsken vi og :) Kjempedeilig skal det bli!! Komme seg vekk fra hverdags stress og mas... INGEN dumme unnskyldninger for ikke å drikke.. INGEN jobb... Bare jeg, min kjære og en god, varm hytte i fredelige omgivelser :) Jippi!!!

 

Tenkte egentlig på skoleoppgaven din, men godt å høre at du holder strikkingen ved like :D Må begynne med noe fingerarbeid selv jeg, blir så rastløs når sambo leser til eksamen og jeg ikke har noe å gjøre.. Får ta meg en tur i en stoffbutikk en dag :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, er kvalm igjen jeg og nå, begynner å bli dritt lei må jeg si!

Har mest lyst til å sove til det har gått over, men har jo ikke lyst til å sove bort hele våren heller da ;-)

Hyttetur alene hadde ikke vært noe problem, men her blir det svigerfar med kjæreste og sønn, svigerinne med mann og 3 barn og oss med 1 barn....

Kvalm, kort lunte og vondt or å bevege meg høres ikke hyggelig ut, men forhåpentligvis er jeg mye bedre til da!

 

Skolen går fremover! Jeg er snart ferdig med å bestemme konti på alle bilagene for desember, så skal jeg bare føre de og vips så kan jeg sende inn oppgaven!

Da er det bare tre oppgaver igjen før eksamen! Så dette skal gå bra!

Håper å få til å gå igjennom ihvertfall to eksamenssett før jeg har eksamen, hver av de er beregnet til 3 dager så må få ut den berømte fingeren!!

Håpet er at jeg klarer å få levert inn en til oppgave før påske og så muligens en i påsken, da har jeg vært flink!

Tenk om jeg er ferdig med alle innleveringene til jeg skal på ultralyd!!!

Har du fått time forresten??

Nå har jeg bestemt meg for å holde ut, får sikkert ikke time før like over påske likevel og da kan jeg like greit vente til 02.mai!

 

Jeg har lyst til å sy babysengetøy!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Høres ut som om det kan bli full fart der ja!! Skjønner deg godt om du gjør om planene ;)

 

Jeg har ikke fått noen time til ultralyd ennå, har igrunn ikke bestillt :) Har ikke hatt tid til å tenke så langt, er så mye annet å tenke på atte... Men jeg bør vel få fingern ut snart om jeg vil ha en tidlig UL... Må bare sørge for at jeg ikke får han eklingen jeg hadde da jeg var til innvendig UL... Urk, han var EKKEL!!!! Han skakke få lov til å se på babyen min :P

 

2.mai er jo ikke lenge til da :) Det går så fort atte :D Hihihi!! Jeg tror at tiden snart kommer til å rase avgårde jeg ;) Plutselig er vi i 2. tri begge to, og før vi vet ordet av det er vi ute på trilletur sent, sent i høstmørket :D Første gang i mitt liv at jeg faktisk gleder meg mer til høsten enn til sommeren ;) Hihi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært til innvendig ul??? Huff så kjipt at det var en ekkel fyr da!!!!

Ødelegger liksom alt!

Jeg har ikke prøvd noe sånt ennå jeg, så gleder meg stort!

Du er i din 7.uke nå er du ikke?? Ligger 6 uker bak meg?? Da er det jammen bare 5 uker til du er på 2.tri!

Husker du å ta folat forresten??

Må passe på deg vet du, føler meg som en hønemor her....hehe

GLEDER meg til høsten jeg også!

Til å se babyen vår ikke minst!!

 

Idag har jeg vært på hagesenteret nedi gata med naboen og kjøpt agurk, tomat og løk frø og i tillegg 'teppeblomster' til steinbed og fucksia, heter også tåre/dråpe, de var stiklinger da, så de står ca 5 cm høye allerede!

Gleder meg til sommeren når jeg skal holde på i hagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var det i sommer en gang.. Hadde en rar klump i magen som ingen fant ut hva var :P Harmløst.. Men det var en grusom opplevelse i og med at han var så fæl :( Gebrokken tale, ikke et fnugg av hyggelighet, svarte på spm mine som om jeg skulle være stokk dum.. Ja.. Han skal jeg IKKE ah igjen!!!

 

Jo, jeg er i min 7. uke :) 6+2 idag.. 5 uker og 5 dager, så humper jeg etter ;) Hiiii!!

Folatboksen står trygt planta på nattbordet mitt og inntaes hver kveld sammen med kosttilskudd for gravide og olje-innsmuring :) Jeg = FLINK :D

 

Dyrker du grønnsaker? :D Så gøy!! Gleder meg til å få orden på blomsterbeddet.... Men først må varmen komme, og telen forsvinne... Kommer ihvertfall ikke noe mer snø i år, det er jeg ganske så sikker på ;))) *ahhhhh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, sånne opplevelser kan man godt klare seg uten!!

Skjønner godt at du vil til en annen!

 

Flink du er!

Tror jeg burde tatt litt kosttilskudd jeg og, ingen som har sagt det til meg, mamma spurte meg i dag hva jeg tar og da kom jeg på å ha lest noen innlegg med dette kosttilskuddet, tror jeg skal få S til å kjøpe det med på vei hjem!!!

Flink er du!

 

Ja i fjor hadde vi både potet, gulrot, reddiker, salat, sukkererter, tomat, paprika, chilli og squash. i tillegg til urter og jordbær. Planter det bare i vanlig blomsterbed, men har laget de noe dypere enn vanlig da...

Morro for datteren til S å oppleve sånt.

I år skal vi prøve brokkoli, mais, agurk, løk og litt andre ting i tillegg!

Det er så deilig å spise når man vet at det er helt fritt for sprøytemidler og så smaker det så godt når det er solvarmt!!

Jeg har nektet snøen tilgang før til høsten jeg, så nå venter jeg bare på at telen skal gå og frostnettene bli borte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Er jo ikke noen krise da, men det er noen stoffer som skal være ekstra bra å få i seg når man går gravid.. Omega-3 er et godt eksempel på dette..

 

Vi hadde jordbær vi :) Håper de blir lke store og fine i år igjen :)) Har lyst til å prøve noe annet også, men det er ikke så mye tid til overs... Hm... Får se hva det blir til :)

 

Jeg nekter snøen til høsten og jeg ;) Vi skal jo trille turer men spirene våre, kan jo ikke være snø da ;)) Lillejulaften-da skal det få lov til å komme litt snø, ikke før... *snøhateren* Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, tar jo tran som oftest hver dag, men skal sjekke hva annet det er i, så skal jeg se om jeg kjøper den.

 

Nå sitter jeg litt fast i regnskapet mitt, men håper å få det til i løpet av kvelden så jeg kan sende det inn i dag!

Hadde vært utrolig deilig!

Nå er vel du snart ferdig på jobb..sikkert ikke noe du har noe i mot!

Kom deg ut i det som er igjen av sol!!!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sanrt ferdigh ja :D Herrrrlig!!! Tenkte jeg skulle bort å trene litt, lurer på åssen det vil bli, ble plutselig skikkelig kvalm her!!

 

Hehe.. Nå var det en 14-15 åring her som sa at jeg var "ganske søt" ;) Hehehehe... Det har jeg ikke opplevd før av en så ung mann ;) Kniiiiise!!!

 

Jaja.. Du får ha en super dag!! Snakkes vel imorra, om serveren er oppe her :)

 

Klem klem***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok litt tid å logge på i dag!!

Ville ikke godkjenne passord og greier, selvom den skal logge på automatisk!

Vel, GOD MORGEN!!!

 

Jeg fikk sendt inn innleveringen i dag tidlig, så nå er det bare tre innsendinger igjen!

Håper de ikke er for vanskelige!

Er masse å lese til hver del, så jeg kan faktisk sette meg ut i solen hvis jeg vil (og det blir litt varmere...)!

Fikk vondt i halsen i natt og er blitt litt tett i hodet, håper ikke det blir bihule...pleier å ha det en gang eller to i året...lenge siden nå.

 

Kom du deg på trening i går eller tok kvalmen overhånd?

Jeg klarer å holde kvalmen sånn nogenlunde i sjakk hvis jeg spiser litt hver 2./3. time, men det er jo så kjedelig!

 

Morsomt med han unggutten i går da!!! Som sa du var søt!! hihi, sånt piffer opp litt i en ellers kvalm hverdag!

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heya :)

 

BiM ække helt i hundre om dagen tror jeg... Men vi kom iaffall på nå :)

 

Uuuuuffe, gravid og kvalm, og attpåtil bihulebetennelse???! Høres ikke ut som noe jeg ville misunne deg :P Får håpe det er falsk alarm!!!

 

Kvalmen forsvant igår. Det er RØYKLUKT!! Jeg tåler ikke røyklukt, tydligvis.. Det var en fast kunde innom, han oser alltid av røyk. Jeg var kvalm lenge etter at han hadde vært innom igår.. Ææææææsj, så ekkel lukt :( Min spire skal iaffall slippe å lide seg igjennom noe unødvendig passiv røyk ;)

Er det lov å røyke inne i Sverige???? Håper ikke det.. Skal dit til helga vettu... Litt bekymra for båt turen og, selv om det ikke er lange biten fra Sandefjord til Strømstad.... Hm..... Spennende :P

 

Hihi.. Måtte jo le litt av han unge gutten ja ;))) Noe så søtt!!! *knis knis*

 

Jaja.. Er ikke så aller verst idag heller jeg :) Veeeeeeldig vàr, det skal nok ikke så mye til.. Merker det sitter løst, men ingen brekninger foreløpig ;)

Jeg blir så ufattelig varm på føttene om nettene nå jeg!!! Varm og tørr!!! Jeg får ikke sove før JE har hentet en kald, våt klut til meg, som jeg må ha over føttene :P Hihihi... Plagsomt!!!

Har du noen rare plager??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja røyklukt er noe av det mest motbydelige jeg kan tenke meg!!!

Ikke rart du følte deg uvel da!

Vet ikke hva som er lov i Sverige, men tror ikke de har røykelov ennå...var i Kiel og der har de det ihvertfall IKKE!!!! PJUUUUUK!!!!

 

Trodde kanskje du ikke var på jobb i dag så satte meg ut i sola etter lunsj, to rundstykker med egg og karse!! Nam!!!

Ble litt mye da...hehe

 

Varm på føttene, huff stakkars! Nei, har ikke noe sånt, fryser stort sett bare. Tenk deg hvordan det blir på sommeren hvis du er varm nå da!!! Håper det gir seg!

 

Idag kommer mamma og pappa til middag og så skal vi på opera/teater/samtidsgreie, skal bli spennende å se hva det er!

Gleder meg til de kommer, også skal de overnatte. Håper mamma vil bli lenger imorgen(hun jobber ikke)så vi kan skravle litt babyting!

 

Men før de kommer må jeg rydde litt og re på senger.

Kommer til å gå litt til og fra!

Men jeg er her!

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, er det tolv-skillings-operaen dere skal på eller?? :)

 

Jodda, jeg er på jobb.. Har bare mye å gjøre idag.. Ønsker meg ut i sola, å, for et vær!!!! <3 Lite fristende å dra på jobb må jeg si ;)

 

Joda, jeg kommer til å slite bra til sommeren om jeg blir varm... Vi snakker om å ta en tur til Venezia og, men det kan bbli rimelig tungt om jeg skal fly rundt med hetetokter :P Skitt au-vi MÅ jo ut å reise litt ;) Noen tips til hvor om ikke Italia??? Et sted som det er varmt, men ikke SÅ varmt at det blir ubehagelig for gravide lille meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tolvskilling nei, Lysistrata, men det er uroppføring, så aner ikke hva vi går til. Han som har komponert det er rundt 40-50 år og fuglekikker...hehe

Litt sånn lokal greie, men sikkert gøy!

Blir bra med litt musikk for babyen!

 

Drømte forresten at jeg fødte i natt og da var babyen helt ferdig selvom det var påske?? Stor gutt!

Tok pupp med en gang og greier ;-)

 

Nå har jeg åpnet tre av terassedørene mot sør, masse deilig frisk luft som strømmer inn!

Har vasket gulvene og støvtørket, klar til gjester.

Nå er det bare å re på sengene...mulig jeg bare sitter i kontorstolen mens jeg gjør det!! hehe

Så er det et par bad som må sees over(har 3, så altid noe å gjøre) og kjellerstua trenger en liten puss, ellers ser det bra ut.

 

Venezia er kjempefint!!! Superromantisk og lay-back, ingen biler vet du, bare båter!

Var der en langhelg 22. mai for to år siden, koste oss glugg!

Hvis dere ikke reiser så sent er det ikke så varmt og du er ikke så tung! 2 fluer i ett smekk??

Begynnelsen av juni??

Blir kanskje vanskelig med skolen til JE??

Vi har lurt på bilferie i europa, men det kommer helt an på formen min. Tar noe som vi kan ta på sparket!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres spennende ut... :)

 

Hehehe... Jeg har drømt akkurat det samme :) Opptil flere ganger... Rart hvor mye vi drømmer i denne perioden :D Venter bare på de syke drømmene jeg, søstern min drømte at hun fikk en maur :P Hehehe.. Så ble pappa så fortvila fordi han mista barnebarnet sitt i skauen :D Hihihihi!! Syyykt...

 

Herlighet, så flink du er da :) Skulle ønske jeg hadde ork/gidd til å gjøre så mye husarbeid om dagen.....!!! Fått tilbake overskudd eller er det det at du må? ;)

 

Ingen biler??? Ah!! Jeg VIL til Venezia :) Vi får nok ikke noen mulighet til å dra før midten av juni og mot slutten pga eksamen til JE.. Er jo så vanvittig mange av de!! Har hatt første idag, faktisk!! Tidlig pån ja.....

Det er nå vi må ut og reise vettu, er ikke like lett å få til med en liten en i huset :) Iaffall ikke de første årene..

 

Nå var røyk-mannen her igjen :( Auuuuuuwh......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir Venezia kan vi anbefale hotell midt i smørøyet, billig og eksklusivt!

La Perla Di Venezia tror jeg det var, men det kan jeg finne ut om du er interessert. Vi bestilte fly t/r og så fant jeg hotellet på nett og bestilte der, får ofte nettrabatt når man bestiller selv.

 

Jeg drømte at jeg fødte en katt, det var ganske tidlig, og så ble det borte i skogen og forvandlet seg til et monster...hmmmmm...håper ikke jeg er sanndrømt!

 

Husarbeidet er et må gjøre prosjekt, og når jeg går hjemme hele dagen kan jeg ta det litt av gangen.

Nå er sengene ferdig og badet står for tur.

Regner med at de kommer ca 17, så bare å henge i!!

Må rekke en dusj først også!

 

Du får kjøpe en flaske xit til han røykemannen sine besøk, ugg, skjønner godt hvordan du har det!

Jeg HATER røyklukt!!!!!

 

Har funnet ut dessert!! Vaniljeis med varme bjørnebær!! Nam

Middag orker jeg ikke tenke på, så det får S finne ut av, orker ikke tanken på varm mat...

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er veldig interressert :) Billig og eksklusivt er supert :D Egentlig er vi fornøyd bare beliggenheten er relativt bra og det er BAD på rommet (!!!!) .. Resten er bare et stort pluss :) Du må gjerne finne navnet på det hotellet for meg :) Hvor bestilte du reise?? Er så mange alternativ.... Aner ikke hvem som er best!

 

Ekkel drøm :( Jeg vil ikke ha noe monster!! Uæææ! Hehe...

 

Bjørnebær.. Varme bjørnebær!!! Nammmmmmmmmmmmmme!!! *lyst på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal finne det ut til imorgen, tror det var S som bestilte flyturen, han husker det sikkert.

Nå er to bad respektive og bare kjellerstue og meg selv igjen!

Dette går jo bra!

 

Må nesten stikke nå, men vi snakkes mer imorgen(mulig mamma blir lenger som jeg skrev tidligere, men i såfall kommer jeg på utpå dagen)!

 

Klem**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgennnnn :)

 

Så, gikk middagen bra igår?? :)

 

Jeg er faktisk ganske oki i formen idag!! Flyr rundt og brekker meg halve morran, men det går over.. Har bare denne ugne følelsen av løstsittende kvalme, men det er ikke SÅ ille ;)

 

Skal ha personalmøte ikveld, lurer nesten på om jeg skal fortelle dem det da... Hmmm... Har ikke fått det til ennå, har ikke hatt behov for å si det heller egentlig ;) Men i tilfelle humørsvingninger når jeg tar det negative på møtet, så er det kanskje litt greit om de får litt informasjon først ;) Trå varsomt!!!!!!! Jeg er gravid!!!! Hehehe...

 

Du har vel mor på besøk nå du, regner med å høre fra deg når du får tid igjen :) Kos deg!!!

 

Klem klem***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...