Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg er klar over at smertene ved en fødsel blir beskrevet som 1000 ganger vondere enn menssmerter, men har likevel blitt fortalt at det er en type smerte som ligger "i samme gate". Jeg har alltid hatt fryktelig vonde menssmerter, mens venninner av meg har hatt mindre vondt eller ikke noe vondt i det hele tatt. Det jeg lurer på er om det å være plaget med menssmerter vil gjøre deg bedre forberedt på fødselssmerter, eller om det vil bety at du antageligvis vil få en vondere fødsel enn en som ikke plages med menssmerter? Eller om det ikke har noen sammenheng overhodet? Hva tror dere?
shayan_jente_04.04. Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 etter erfaring med 2 fødsler bak meg så har det ikke noe sammenheng.....smertene er forskjelige hver gang og man blir forberedt når tiden er inne. så ta det som det kommer! lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 kjekt å vite har nemlig lurt på det siden jeg var 14 eller noe.
Vriompeis Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 jeg har alltid slete med kraftige menssmerter. Selv om jeg ikke kan si at fødesmertene var like eller slik, så syntes jeg at jeg hadde god nytte av å jobbe med riene på samme måte som jeg har taklet menssmertene. jeg legger meg alltid ned som et slakt når jeg har menssmerter, og under åpningsfasen ved forrige fødsel lå jeg rett ut i sykesenga og dorma...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå