Tigermor. Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Tok en test i går som hadde positivt utslag...skulle ta en ny cb i dag for å se om det var et tydeligere positivt resultat, men nå er den bare negativ =( Ble skikkelig kvalm når jeg så det........ Men visst man ikke er gravid produseres det vel ikke hcg, og uten hcg kan vel ikke en test bli positiv?? Håper håper håper så inderlig at det er testen fra i går som har rett resultat!
Tigermor. Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2007 Uff så vanskelig dette skal være da...enn om jeg ikke hadde tatt den dumme testen i dag, da hadde jeg jo framdeles trodd at jeg er gravid. Jeg tror jo forsåvidt det enda for om jeg ikke hadde vært gravid skulle jo ikke testen fra i går ha vært positiv!! Jeg kjente også på livmortappen nå for å sjekke hvordan den er, og den er "plugget igjen" som det står beskrevet på pernille.info. Areola har blitt litt mørkere og jeg har fått en svak stripe fra navlen og ned (det hadde jeg før jeg testet positivt med gutten min også) I går var puppene mine helt rare, det stakk i dem nesten hele tiden! Så graviditetstegnene er jo så absolutt tilstede+ en positiv test i går!! Idiottest som ble negativ i dag da =(
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 En positiv test er vel en positiv test??? Det er vel heller sannsynlig at den er falsk negativ enn falsk positiv...?? Håper for deg jeg, Tigermor
Emmeline med spire Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Det kan jo være feil med testen? Krysser fingrene for deg at det er det!
Tigermor. Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 Takk Takk =) Håper virkelig at det er en liten spire i magen min! Kanskje jeg skal ringe til clearblue servicetelefon?? De må vel vite om det i det hele tatt er sjangs for å vise falsk positiv??
yummym Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Med mørk linje på navlen og mørk areola er du nok gravid tigermor!
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 hej! vet du, akkurat slik har jeg det også, på lørdags kveld fikk jeg posetiv på cb, søndag morgen fikk jeg negativ med cb, teste meg så søndag kveld som var POSETIV, men idag tidlig negativ.. tror du jeg skjønner noe? si ifra nå du finner ett svar da:) håoe du har en spire der:D krysser fingrene for deg
Tigermor. Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2007 Så trasig =( Håper virkelig at du også ender opp med positivt resultat tilslutt =) Helt forferdelig dette!! Men jeg synes det er så utrolig rart dette, at det først er posetivt og så negativt! Hadde skjønt det litt bedre visst jeg hadde testet med billige tester, men cb stoler man liksom litt mere på siden de koster endel.... Blir jo snart rar i hodet av dette =( Har bestilt cb digital så får vel testet med dem onsdag el torsdag. Krysser fingrene fram til da =) Når har/hadde du IKM da??
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 jeg har ikke IKM før imorgen da, men jeg klarer ikke lavær å sjekke meg:D hehe.. så har ikke IKM kommet til onsdag, tror jeg at jeg ringer legen. ja er cb jeg og bruker, vi får håpe at de negative er ett feil parti av tester som er sluppet ut i butikker.. men ahhhhh, skulle så gjerne vist NÅ.. i stedet for å lure, er jeg gravid??
Tigermor. Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. mars 2007 Håper virkelig at vi er gravide begge to =) Grunnen til at jeg testet alerede i går var fordi at mannen min kommenterte at puppene mine kjentes annerledes ut da vi koste på lørdagskvelden. da jeg ble gravid med lillegutten min testet jeg svakt svakt positivt så jeg har nok litt sein hcg stigning. syntes derfor ikke det var så rart at testen i går ble svakt positiv, men at den var negativ i dag var et slag i tryne...vart kvalm og helt rar, jeg var jo så overbevist i går med ømme pupper å greier. Mulig det med puppene er kanskje litt psykisk også for i dag har jeg kjent lite til dem. mulig fordi jeg sitter musestille forann datan =) Dette blir jo en skikkelig sytetråd fra min side...men det er godt å få ut frustrasjonen...
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 5. mars 2007 #11 Skrevet 5. mars 2007 hmm. fant du noe mer ut av testen da? jeg og føler at jeg har mye symtomer denne mnd som *kvalm vær eneste morgen siden forrige mandag. *har vokst ut av mine bh'er p 2 uker, men ingen smerter eller ømme bryst. * jeg er meget sur og gretten. * klarer ikke røyke, da spyr jeg. * myyye luft i magen(meget flaut siden jeg jobber i butikk, og er ikke alltid jeg merker at det kommer en) *klør i endetarmen. (sorry detalj) *mye hodepine. *trøtthett. *svimmel. *føler meg til tider oppbrukt om du skjønner?? men la meg vite hva du fant ut av testen da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå