Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 hvis man har en naturlig e cup før melken kommer hvor får man da amme BH til etter melken kommer? (80, 85 i nøden). finnes jo ikke på de "store kjente" butikkene....h&m, lindex,cubus,kappahl etc....
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Lurer også på dette. Synes nesten det er diskriminerende at det ikke finnes amme bh-er i store størrelser. Hallo! De blir jo større!
Ma-i Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 På NETT! Anita og Bravado har ammebh opp i h og i størrelse. mammashop.net har bh opp til strl i fks. mamasita : http://g1b2c.susoft.com/mamasitab2c/ Og så pleier de å ha på mammaklærbutikker og på baRNAS hUS OG ANDRE BUTIKKER MED BABYSAKER OG VOKNER ..oops caps..
muslingen Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jeg fikk tak i 85 f på lindex. Fin og god bh:)
Makka Pakka Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Mitt problem er at jeg er ganske liten rundt ryggen, dvs bruker 75 men trenger stor cup. Hvertfall E når jeg ammer. Og kombinasjonen 75E er vanskelig på finne, 75DD også. Synes jeg alltid finner 85DD, 90DD men ikke min størelse. Fant riktignok en stk 75E sist jeg gikk gravid og det var på Lindex, så man finner de jo men utvalget er ikke så stort.
CathrineM Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Jeg fant amme-bh hos Cubus fra Triumph, både med og uten bøyler. De har opp til 90F, såvidt jeg kunne se. Men ellers er utvalget dårlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå