Annette78 Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Hvor langt på vei var dere når dere gjorde klar baggen dere skulle ha med på sykehuset. evt. når skal dere gjøre det hvis du ikke har kommet så langt enda.
Jente1980 Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Min star pakket og klar, er i uke 36. Pakka den vel for en til to uker siden jeg:) Er sykemeldt så derfor er alt på stell nå. Og de tingene jeg ikke har pakka enda pga at vi bruker dem har jeg notert på en "huskelapp" til meg og/eller min kjære når ting skjer!
Prish Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har termin om 11 dager og begynte så vidt å pakke littt i går. Fikk ikke pakket ferdig siden jeg bruker både klær og ting jeg skal pakke ned, men jeg har skrevet liste på det jeg mangler. Skulle jeg få hastverk, har jeg iallefall notert det jeg mangler i bagen.
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 har 30 daga igjen. har funnet frem hvilken bag jeg skal benytte. laget en liste over hva som skal ned i den. både til meg og klær til baby. har puttet nedi klær til meg som jeg ikke bruker nå.. mornkåpe-ny kjøpt kosedress-tskjorter. ingen hast, men greit å legge ned det som kan legges ned.... plutseli kan jo ting skje. snakket med mange som måtte pakke baggen når vannet gikk etc og de glemte mesteparten...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Har 22 dager igjen, og har ikke pakket enda... Tenker på at jeg må få gjort det, men er ikke lynet om dagen Dessuten er det så kjedelig å pakke, selv om dette er under helt helt andre omstendigheter
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 tror den var helt ferdig pakka i forrige uke... nå har jeg 13 dager igjen.
Bumpan Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har 2 dager til termin.......og har ennaa ikke pakket....har tenkt paa det i 2 uker naa Detter er 3. barnet mitt og de to andre födslene var henholdsvis 6 og 3 timer fra begynnelse til slutt og kom 3 dager för termin...... Er nok best og gaa pakke naa . Takk for paaminningen! 39 + 5d
Skilpadden Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Jeg pakket den forrige uke, når jeg var 34+5. Fikk litt småpanikk når vi plutselig var i mars og det bare var en måned igjen til termin. Jeg har glemt noen småting, men ordner de i løpet av de nærmeste dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå