Tredje barn på vei Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 syklusen min har variert litt i det siste sånn mellom 25-29 dager. Men om syklusen hadde vært på 28 dager så er det 9 dager siden EL. Og i dag hadde jeg kraftige smerter nederst i magen. akkurat som mens smerter bare enda værre. Kan egget ha festet seg? Har jo ikke IKM før om 5-6 dager.
camelia4årpåvent Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Hei! Egget fester seg gjennomsnittlig 7 dpo ( etter el), men det kan jo godt hende at det er festesmerter du har, er jo bare gjennomsnittet av eggene som fester seg da, i tillegg kan det jo være at du hadde eggløsning tidligere, hvis du ikke el testet da. Lykke til!
Tredje barn på vei Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2007 nei har ikke testet etter EL. Har gitt opp å kjøpe det nå som jeg er i 16 pp. Har testet pos. på EL tester før da.
camelia4årpåvent Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 jepp, det blir dyrt i lengden. Krysser fingrene for at det er din tur denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå