Shabby Cheap Chic Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Er det noe alle merker at kommer ut? hmm, har ikke "sett" noe til den enda og jeg har jo bare 14 dager igjen til termin.. Hmm, må den alltid gå før man begynner å få rier?? Sikkert litt dumt spørsmål, men håper på svar alikevel
linita28. Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Et tegn på at fødselen nærmer seg, kan være at “slimproppen” går. Slimproppen er en geleaktig klump som sitter i livmorhalsen. Slimproppen kan gå opptil flere dager før fødselen eller når denne er igang. og forteller bare at livmoren forbereder seg. I blant kan slimproppen gå uten at du merker det. Det hender at den har spor av blodstriper i seg, og den behøver aldeles ikke se ut som en propp
Annette78 Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Ei veninne av meg mistet slim proppen samme dag som riene startet.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Min gikk for 2 uker siden, og jeg kommer nok ikke til å føde ennå.. 16 dager til termin. Tror den kan gå lenge før, eller ikke før fødselen er gang, eller et sted i mellom.
Gizom81 Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Min har kommet i deler i flere uker nå, og det er desverre ikke noe på gang her!
cardia Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 forrig svangerskap gikk slimproppen 2 dager før fødselen og dette svangerskapet gikk den for 2 uker siden og ikke noe tegn til fødsel enda;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå