marguritten Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 har lest en del innlegg her inne om at mange sliter med for lite melk. hvordan vet dere at det er lite melk? jeg har svært sjelden melkespreng. kan så å si gå uten ammeinnlegg hvis det var det jeg ville. men ungen virker glad og fornøyd. Når jeg pumper meg så kommer det kun 20 ml. men jeg vet jo at babyen tømmer brystet på en helt annen måte enn pumpen. jeg føler selv at jeg har lite melk,men det er nok bare en følelse siden ungen min virker fornøyd.
Hanne og jentungen Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Jeg vet jeg har lite melk fordi Sigrid ikke la på seg nok.
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 jeg vet det fordi Jakob bare gråt og sutret, og etter å ha sitti å ammet nesten nonstop i 4 timer slukte han 160 ml med mme- han var vel da ca 5 uker eller noe....
Kristannaa Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jeg vet det fordi han aldri ble mett og fornøyd,ennå vi kunne holde på i timesvis.. Og fordi han drakk 165mme rett etter amming.Drakk samme porsjon selvom han ikke ammet først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå