TusseMor07&09&14 Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Den siste uka har jeg våknet flere ganger om natta og er rett og slett gjennomvåt av svette. Er ikke plaget av dette til vanlig. Er det flere som er plaget med dette,og er dette "en del" av graviditeten? Slitsomt når dyna er klissvåt! Er 29 uker idag, begynner på uke 30.
*Mi tesorito* Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Den kjenner jeg til ja...!! Aldri hatt det problemet før, nå sover jeg med vinduet på gløtt, og når jeg våkner er t-skjorta bra fuktig... Har vært sånn noen uker nå.. termin om (snart) 4 dager... Kjipt... Går nok over det også
snartmammapåny Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Kjenner meg veldig igjenn. Ganske ubehagelig å vokne helt gjennomsvett...
Jente1980 Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jeg også, gjør ALDRI det til vanlig, så det har helt klart en sammenheng med graviditeten. Men har ikke merket noe til det før jeg kom i uke 34 ca. Men dette varierer nok veeeeldig fra den ene til den andre:)
Millapril Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Hei Kjenner godt til dette jeg også, dessverre. I følge JM er dette hormoner og ikke så mye å få gjort noe med. Akkurat som jeg ikke sov dårlig fra før, så skal jeg våkne av dette også...
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Jeg svetter som en gris. Våkner om natta og er helt gjennom våt... Slitsomt, er i uke 32...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Jeg er også slik når jeg er gravid...ene natta drømte jeg at jeg dusja, og våknet våt av svette... hehe...29+6 i dag...
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. mars 2007 Ja... da er det iallefall ikke bare meg;) Tusen takk for svar jenter! Drømte forressten at jeg svømte rundt i en innsjø i natt... men det går vel over om en 11 uker:)
jubaloooo med to stk Skrevet 5. mars 2007 #11 Skrevet 5. mars 2007 jeg svetter mer enn før ja. og er varm hele tiden- er i utgangspunktet en frossenpinn. NÅ derimot går jeg helst barføtt og i singlet. sover naken om natta nesten uten dyne med vinduet på vidt gap. vel- greit med en forsmak på overgangsalderen;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå