Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, syntes d er drit kjedelig, dyrt, og ikke bra for huden at all! Pluss at man kan få sjenerende pigmentflekker bl.a i ansikt som kan ta sin tid føre det forsvinner! Sverger heller til selvbruningskrem :)

Skrevet

Jeg har tatt litt solarium gjennom svangerskapet.. huden min ble mye finere av det :) veldig individuelt dette, som med så mye annet.. hadde jeg merket pigmentflekker o.l ville jeg nok ligget langt unna. men det er ikke på noen måte skadelig for fosteret. strålene er jo de samme som i sola ute.. bare pass på at du ikke ligger for lenge så d ikke blir for varmt, men da sier nok babyen din i fra.. :) mere informasjon om solarium under graviditet finner du i brosjyre på ditt solsenter. :)

brun og blid :)

Skrevet

Hehehe... nei, jeg tar ikke sol nå - ikke at jeg tok så mye før heller, men uansett skulle jeg ta en time nå for et par mnd siden. Følte meg askegrå i ansiktet og tenkte at 20 min i sola ville gjort seg. Det ble med den ene gangen fordi:

1- Det ble KOK varmt å ligge der med magen og babyen min likte helt tydelig verken lyset eller temperaturen.

2- Det var såvidt jeg ikke måtte tilkalle assistanse for å komme meg på bena etter 20 min på rygg i en hard solseng, med snålt tyngepunkt og vond korsrygg

3- Ble svimmel og uvel etter hele greia, av å ligge på rygg og av varmen. Pyton.

Det ble en skuffende affære, så nå blir det ikke mer solarium før etter påske! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...