Gå til innhold

Farge på emmaljunga city cross

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestillt oss emmaljunga city cross. Var lenge i tvil om fargen, men endte opp med platina. Tror vi kommer til å bli godt fornøyd med valget av farge. Selv om vi egentlig hadde lyst på en som var rød og svart, men den fargen hadde visst gått ut.

Hvilken farge har dere som har emmaljunga city cross?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, har ikke city cross, men Edge, i Platina. Veldig fin farge, tidløs, passer til både gutt og jente. Og, den er såpass nøytral at man fint kan ha en sprek vognpose i stedet.

Skrevet

ja det var det jeg og tenkte. Vil ha ei vogn som vi kan bruke til flere om det skulle komme flere en gang.-) Så blir en sikkert ikke så fort lei av fargen når den er nøytral.

Blir vogna veldig varm om sommeren, når den er svart??

Skrevet

Vi kjøpte City Cross med city bag i forrige uke! Fargene var noe annerledes å se på i virkeligheten i forhold til på nettsidene. Det ble Platina i city bag (og jeg som hele tiden skulle ha svart!), og moonlight i sportsvognen (som IKKE var et alternativ da jeg så den på nettsiden). Nå var det ikke så mange farger de hadde inne i sportsvognen (de hadde nesten alle i city bag'en), men jeg tror at vi blir veldig fornøyd, og gleder meg til å bruke dem :-D

Skrevet

jungle combi sport

Skrevet

Jeg satser nok etter mye om og men, og mange ombestemminger på rød city bag, og trolig racing red på sportsvognen! Om jeg blir lei får jeg heller bare bli det, synes det er sprekt med litt farge:-)

Kjenner flere som har platina, og som er veldig fornøyde med den fargen!

Skrevet

Tror jeg vil ha jungle lime jeg. Men nå har jeg ombestemt meg tusen ganger allerede..

Skrevet

Jeg tok blue cobalt blue på city bagen og svart på sportsvogna. Har igrunnen litt lyst på rød til sportsvogna. Men men.. jeg skal kjøpe brukt vogn å ha hos mine svigerforeldre, så kanskje jeg får rød da :)

Skrevet

har og lyst på jungel lime! kjempe fin og kjønnsnøytral:-) Hvilken farge velger du da på city bagen?

Skrevet

Her i gården har vi city cross i soft pink. Er veldig fornøyd med det! Det sto mellom den og jungle pink.

Skrevet

Tror kanskje jegv il ha jungle lime i bagen og, jeg.. Tror vi skal se på vogner i helgen, kanskje jeg klarer å bestemme meg da :)

Skrevet

Noen som har kjøpt i fargen "Java"? Hvordan ser den ut i virkeligheten?

Skrevet

Jeg har ikke helt bestemt meg enda, men synes "Java" ser veldig fin og kjønnsnøytral ut (skal ha ei jente, men håper på flere barn etterhvert:)) Hvilken erfaring har dere som har llitt lyse farger, ser de fort skitne ut? Er det enkelt å vaske trekkene eller?

Skrevet

hei . Vi har også valgt city crossen i platina. Bag delen skal vi ha i cooper. Har ikke fått sistnevnte i hus enda, men i uke 14 så kommer den.

Skrevet

synes sport carbon ser kjempefin ut og jeg da,så hvis jeg skal ha citycross blir det nok den eller platina!

Den i soft pink er jo nydelig da, men blir vel litt rart hvis jeg får gutt neste gang..

Skrevet

Har bestilt den i cobalt blue jeg =) Skal kun ha vogna,ikke bagen =)

Skrevet

Svart på bagdelen, og svart på sportsdeln.

Skulle egentli ha bagen i lava, men så blei d klusj me uka dem lagde den i.

Men svart går jo tell alt da!;)

Også har eg bestilt ei stelleveska i svart og cerise:)

Så eg tenke at vesst eg får et knallrosa pledd oppi der, da blir d bra;)

Skrevet

Vi har kjøpt i fargen Java, den er ennå ikke produsert så fikk ikke se den. Men har sett tlsvarende på tvilling vognen og den er kjempe lekker! Fin farge som passer til begge kjønn...

Skrevet

nå har vi ombestemt oss, syns ikke jungel lime var noe fin farge i virkeligheten, så vi skal ha copper. kjekt med lys vogn! føler alle vil ha mørk.. men kan jo bli litt varmt om sommeren det!

Skrevet

Både jeg og mannen (pluss kommende tanter) falt for Elk. Platina er min nr. 2. Drømmen var en Edge, men den ble knust av understellsprøving i bagasjerommet. Tror derfor det blir City Cross med City bag i Elk. Tenker kanskje på en litt sprekere farge på sportsvogna. Fikk jo valget når vi måtte skifte modell... :)

Skrevet

Vi hadde egentlig lyst på platina, men pga lang leveringstid (4 mnd), så ble det moonlight i stedet :) Er i grunn ganske fornøyd likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...