Gå til innhold

Da sier jeg takk for denne gang....

Anbefalte innlegg

og ønsker dere alle riktig lykke til videre! Etter blødninger på lørdag ble jeg sendt på ultralyd på Ullevål. hvor de kunne konstantere at den lille var død og hadde vært død i flere uker. Den var ikke eldre enn 7 uker, og jeg trodde jeg var i uke 13. men sånn kan det gå.

Var på utskraping idag, og det gikk mye bedre enn forventet. Har ikke hatt smerter hverken før eller senere, selv om det gjør vondt i hjertet... Jeg har hatt blødninger de siste to ukene, og vært på legevakten en gang før, men når jeg ikke hadde smerter gikk de ut i fra at jeg fortsatt var gravid. og da jeg ringte fastlegen min på tirsdag (en uke etter at jeg hadde vært på legevakten) for å få henvisning til ultralyd, ble jeg ikke møtt med forståelse eller respekt, og legen min la faktisk på røret mens jeg snakket. Så skal ringe henne i morgen og fortelle hvor landet ligger... Men ble tatt godt vare på på sykehuset, og vi har det bra nå :) Og fortsetter å prøve så fort det lar seg gjøre :)

Håper dere alle får et vellykket svangerskap og en nydelig liten prins eller prinsesse når september kommer :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8486573-da-sier-jeg-takk-for-denne-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

off, jeg får skikkelig vondt hver gang jeg leser innlegg som dette. Men jeg skjønner ikke at du ikke ble sendt på ultralyd tidligere. Det er jo helt utrolig at du ble sendt hjem fra legevakten uten noen form for undersøkelse. Og legen din virker som en skikkelig megge siden hun bare legger på røret, så jeg syns du burde vurdere å bytte lege. Jeg har selv hatt blødninger uten smerter og legen sa da til meg at blødninger skulle tas på alvor uansett om det var tidlig i svangerskapet eller ikke og uansett om man hadde smerter eller ikke.Han sendte meg til ultralyd begge gangene for å se om det var liv eller ikke, og i mitt tilfelle så var det liv. Skulle ønske at det gjaldt deg også.

Jeg ønsker deg lykke til videre :D

Det var trist å høre! Jeg håper du får det bedre etterhvert, og at du snart er tilbake igjen i en annen terminklubb=)Såfremt du klarer det psykisk nå, syns jeg du virkelig skal gi legen din en overhaling for dette. Jeg syns du har fått kjempedårlig behandling, og slikt skal IKKE skje...

Lykke til videre!Stoooooor klem!

Jeg vil bare si en gang til at jeg har det bra til tross for omstendighetene... vi har ikke gitt opp håpet eller motet! Var verst da vi fikk beskjeden, men vi har kommet oss videre og tenker fremover :)

Og ang. fastlegen så har jeg nettopp snakket med henne på telefonen. Hadde heldigvis skrevet ned det jeg ville si til henne, var litt vanskeligere enn forventet å si det. Men hun er så utrolig i forsvar. Hun sa selvfølgelig at hun beklager hvis jeg følte det slik, men at hun hadde nok ikke "avfeid" meg. Men jeg holdt på mitt og sa jeg kom til å bytte fastlege, og til slutt la hun seg flat og beklaget og ønsket meg lykke til videre. Er så glad for at jeg klarte å si det til henne!

Og imorgen reiser jeg til København for å besøke ei venninne (og ikke for å demonstrere), og det gleeeder jeg meg til! Og en liten trøst er jo at jeg nå kan ta meg et glass vin/øl til maten... Hehe.

BIM har vært en fantastisk side for meg gjennom mitt "svangerskap" og jeg har fått svar på mange teite ting jeg har lurt på. Takk for all støtte underveis, og ønsker dere nok en gang lykke til videre! Stå på krava jenter! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...