Gå til innhold

Har hatt den første helgen med barnefri...


Juli-mor

Anbefalte innlegg

...og det gikk kjempefint! Snuppa var hos besteforeldre og storkoste seg hele helgen. Har vist ikke grått engang, bare blid og god. Var nok verre for mamma'n og pappa'n hennes. Savnet henne masse men koste meg likevel. Hadde spabehandlinger og har ikke vært så avslappet siden midt i graviditeten:-) Var deilig å bare ha ansvaret for meg selv en liten stund og å kunne sove lenge uten avbrekk av en bråkete babycall.

 

Kan absolutt anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, det hørtes fantastisk ut!!

 

Jeg har vært hjemme alene med Karsten, selv om han er snill og god så bruker jeg jo å få litt avlastning av mannen i helgene, så da er jeg litt mer sliten enn jeg bruker på en søndag kveld. Og Karsten har sovet dårlig sist natt for da fikk han en tann! Så nå høres det veldig misunnelsesverdig ut med en barnefri helg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå,det hørtes avslappende og godt ut:-)Kunne ha tenkt meg en helg med barnefri jeg å...bare sambo og meg.

Men tør liksom ikke å la han overnatte borte enda. Han kan enda våkne på natta,og er så redd for at han ikke skal sovne igjen visst han ikke får pupp. Mendet hadde sikkert gått bare fint,er visst blitt en liten hønemor jeg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes utrolig deilig ut! Det kunne vi tenkt oss selv..Men, må nok vente litt til jeg slutter å amme så ofte om natta iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så deilig! Tror de har litt godt av det disse små også jeg av og til. Har ikke våget på det selv enda da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...