Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Vi får så lange babyer i denne familien:) Har prøvd både Simo og Emmaljunga, men ungene blir fort for lange (sover jo i vogna fram til de er ca 1,5 år, men mine unger har stanget hodet fra de var ca 6 mnd, det kan umulig være sunt... Ingen butikkpersonale har hørt om noe..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 OTH, Easywalker og TFK er veldig lange i sittedelen..! :-) Bugaboo er også lang, men de tre andre er lenger..!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 De over her er sånn ca 50 cm lange i ryggen har jeg forstått og hvis du leser litt inne på www.nybaktmamma.com så er det stadig unger som er for lange for feks Bugaboo. (Litt kjipt å svi av over 8000,- på ei vogn man ikke får brukt noe særlig) Jeg ville sjekket ut Phil&Teds, det er vel den lengste tror jeg. Den har full liggestilling også )
Tungt med to Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Hvis det er bagvogn du lurer på, så vet jeg at de selger ekstra lange bagvogner i Danmark. Her er vel lengden ca 80 cm +/-, i Danmark selges det Emmaljunga, Simo og Odder bl.a. som er ca 90 cm lang i bagen. Du kan muligens få en butikk til å spesialbestille for deg, eller bestille fra Danmark selv. Se på www.babysamesbjerg.dk f.eks. Lykke til!
Tungt med to Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 www.oddervognen.dk Har faktisk vogner med liggemål på 98 cm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå