Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Er 33+2 og føler meg skikkelig stor ... Bare at jeg har stoor mage! Var på omvisning på sykehuset her om dagen var litt tilig da for kan ikke i mars, der satt det damer med termin om noen uker, som var så mye mindre enn meg.. men har vært på UL og jenta ligger på ca å være en 3400 ved termin.. SF måla ligger litt under kurva å... Er ganske lita i utgangspunktet ,men har 1,5 mnd igjenn fortsetter det sånn, sprekker jeg! Alle kommentere magen å, irritterende!!! noen andre?!
Sistemann i magen <3 Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Du er så absolutt ikke alene Alle stiller meg de samme spørsmålene, og får sjokk år jeg sier at jeg har litt over fem uker igjen... De lurer på hvordan jeg kommer til å se ut mot slutten... Rimelig irriterende når alle skal ha en mening om at magen er for stor, og at de alltid spør om jeg er sikker på at det bare er en inni der... SF målet mitt var 34 nå i uke 34, og jordmor sier at jeg ligger fint på skalaen, og at jeg følger min kurve.. Så jeg er ikke bekymret, bare dritt lei andres meninger...
Sistemann i magen <3 Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 (med uke 34 mente jeg 34 uker på vei, dvs 34+ 3 da jeg tok målene..)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Jepp jeg og... "sikker på at det bare er en der inne" Lyst til å si det er 20... Jeg og følger min egen kurve, siste sf mål var 35 i uke 35, stort sett lagt sånn hele veien. Så alt er som det skal. Folk har meninger om absolutt alt, NEI, så stor du er blitt nå, NEI, nå har du blitt *ENDA større siden sist. Herregud syns du er blitt STØRRE siden i går.... JADDA, godt jeg ikke er super hormonell da hadde jeg blitt ganske støtt for å si det sånn ... Er i uke 37 i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå