Gå til innhold

Angående oslo treff onsdager


Gjest

Anbefalte innlegg

Skal vi prøve å bytte på å møtes hjemme hos hverandre igjen? Jeg tror ikke jeg har råd hver onsdag med tog og maten. Og Sofie liker ikke noe særlig å bare være på fanget lenger, hadde vært kjekt om de kunne lekt sammen på gulvet nå som de begynner å bli større.

Bare et forslag:-) Er så koselig med disse treffene, så er godt å komme meg ut en gang i uka og møte andre voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt i orden for meg! Var bare så praktisk å være i byen siden det kom ett par nye... Men er enig med deg i det ang å sitte på fanget. Karsten synes også at det er kjedelig å bare sitte på fanget, han vil jo rundt og oppdage litt!!

 

Håper det ikke er alt for lenge til vi kan begynne å treffes ute i stedet. Da kunne vi ha møttes i en park og heller hatt med oss matpakker... Det gleder jeg meg til! :o)

 

Vi kan jo veksle litt på mellom å være i byen og hjemme hos. Kan høre på onsdag hvem som evt kan ha det neste gang! :o)

 

(Jeg kommer nå 7/3, men 14/3 kan jeg ikke komme...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo vi bare vært med en gang, men er vel enig med Hilde i det at de begynner å bli litt utålmodige til å sitte på fanget så lenge..

 

Problemet for meg er vel heller det at jeg ikke får hatt dere hjemme hos meg - tror ikke jeg klarer å dra dere 3 mil ut av byen for å ha "min tur" - selv om dere selvfølgelig ville vært hjertelig velkommen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nå vært på Kløfta, det er vel nesten tre mil dit også... ;o)

 

Det er det som er ulempen med å være hjemme hos hverandre, vi bor alle på så forskjellig kanter av byen. Lengst fra hverandre er vel du "tre små" på din kant, Hilde på Kløfta og Kosemoms på Mortensrud... Og så bor vi andre spredd litt omkring mellom der...

 

Som sagt så blir det nok stas når vi kan være mer ute! Men kan forsøke å vri hjernen litt, kanskje det kunne finnes noe annet sted å treffes, der barna kunne fått vært litt på gulvet. Noe alà Junior Lekeland... Det er forsåvidt en ide også, men den ligger jo da også ett stykke fra sentrum... :o/

(Men kort vei for min del!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bil, så jeg kan godt kjøre helt til deg tre små, og plukke opp noen på veien:-) Hadde vært koselig om de kan leke med hverandre nå som de er litt størrre, Sofie synes det er gøy iallfall med andre barn og babyer.

Kan jo ta annenhver gang? Hjemme hos hverandre og på kafe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo hyggelig!!

 

Ja, jeg synes kanske annenhver gang eller tilsvarende er fint, ikke noe problem for meg å kjøre. Men det er det med pengene - at en tur til byen for meg faktisk kom på nærmere 1000,-, men da må jeg vel trekke fra turen på Fru Lyng og på Lindex - hehe! I den situasjonen vi er nå må jeg bare prioritere annerledes - og da hadde det jo vært fint å få det til slik at alle har anledning!

 

Dere kan diskutere det på onsdag, jeg må nok prioritere maling da, slik at vi kan få barna inn på nye rom snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er forsåvidt enig med dere, det er litt strevsomt å ha disse små tassene på fanget hele tiden. Ikke vil de sove noe særlig heller. Blir godt når våren kommer og vi kan være ute :=)))

For meg kan vi godt bytte på å reise til hverandre, som regel har jeg bil så da kommer jeg meg lett rundt, kan selvsagt også plukke opp noen !

Kan diskutere det på onsdag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det samme! Greit for oss å sitte å skravle på cafe, men synes også det er kjekt at barna får vært litt sammen!!

Vesla her har i hvert fall godt av å være litt sammen med andre barn, blir ikke helt det samme å bare sitte på fanget og se på de andre..

 

Kjempebra at du tok det opp, så kan vi diskutere det på onsdag ja! Gleder oss til å treffe dere alle igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo helt enig i at det er flott å møtes hjemme hos hverandre, fordi det er nok kjedelig for barna bare å sitte på fanget...

Men hva med at vi prøver dette stedet her:

http://www.childplanet.no/dropinn.htm

 

Vi har jo snakket om det tidligere... :o)

I forhold til at vi alle bor på hver vår kant av Oslo er det jo veldig praktisk å kunne møtes sentralt! :o)

 

Ellers blir jeg gjerne med på å treffes hjemme hos hverandre, altså! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo flott å møtes der, men da koster det jo lii penger og det var noen som snakket om at det blir litt dyrt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får nok litt dårligere råd framover nå pga bryllup og slikt, så prøver å spare penger der jeg kan nå. Men, kan jo ta det der annenhver gang eller noe? Kan jo prate om det onsdag. Håper jeg kommer, men hvis Emma ikke er bedre må jeg nok være hjemme med henne:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...