Gå til innhold

Noen som bor på Husnes her og venter/har barn...?

Anbefalte innlegg

Hei hei! Jeg flyttet til Husnes for et års tid siden og bor her med min kjære mann. Han er fra disse traktene, men jeg kommer egentlig fra Jæren:o)

Venter vårt første barn snart.. jeg har termin 19mars. Skal føde på Stord sykehus. Gleder oss masse til å bli foreldre!! Noen andre som snart venter barn/har barn? Tilflyttere eller bodd her hele livet? Hadde vært kjekt å bli kjent med andre som skal bli/er småbarnsforeldre... :o)

Fortsetter under...

Hei, kjekt å se at det er andre ventende her også da! ;o) Jeg er 82modell.. Hvilken årsmodell er dere da hvis jeg kan spørre? Jeg og mannen min var på ultralyd idag, vektscanning av babyen.. alt så fint og normalt ut heldigvis! Også fikk vi greie på kjønnet, og denne gangen fikk vi et sikkert svar .. vi venter en gutt..=o) Vet dere kjønnet på deres baby da?

Jo det hørtes jo koselig ut:) Kjekt å vite kjønnet da, selv om det er spennende å ikke vite det også. Men siden det er vårt første barn,blir det litt mer personlig og virkelig å vite det liksom:o) Har du jenter eller gutter fra før da? Noen gode tips til meg som førstegangsfødende? Er ganske spent på fødselen og hvordan ting blir:o) Kjenner jeg både gleder og gruer meg ja!

Annonse

Har ein av kvar , og ser ut til at det blir jente nr to denne gangen:) Sku gjerne gitt deg noen tips,men fødselen min med førstemann endte i ks,eg er for liten i bekkenet og kan derfor ikkje fø normalt.Men det som eg fekk oppleve fram til det vart bestemt ks var veldig fint. hadde rier i tolv timer og hadde ni cm åpning. Eg prøvde forskjellige ting. bada ,akupunktur, trur det er bra å prøve forskjellig,sånn at du finner den måten som er best for deg. Vil bare sei at det er ein utrolig følelese å bli mor, gle deg:)

Takk for gode råd med fødselen, tror jeg vil prøve flere ting å se ja:) er veldig for naturlig smertelindring, så langt det lar seg gjøre hvertfall! leit at du må ta keisersnitt, men kan tenke meg det må være en utrolig opplevelse å bli mamma... gleder meg masse!! Har hørt om mamma sv.ja, ganske nylig faktisk. Virka kjekt! Men ble ikke til at jeg gikk på det, har svømt litt med min mann på vanlig sv.hall. Tviler på at jeg kommer til å svømme mer nå før fødselen..kun 2uker til termin. Blir helst turgåing;o)

Ja no er siste svømming på torsdag,men det har vore kjekkt,me har vore ca ti stk, men det er 4 stk av dei som har termin rundt din,så det kan jo være at du møte fleire fra husnes på føden. Må ha masse lykke til. er kje lenge igje n no. Kom innom og sei koss det har gått med deg då, men vi knottes sikkert litt før det:)

hei junigutten:)

Hvist du vil så kan me jo reisa ilag te stord, eg var den einaste fra husnes sist gong,men da var mange koselege jenter der:)

Kjekkt å bli kjent med noken som du kanskje kjem te å ligga på føden med:)

Annonse

Takk for det! merker det nærmer seg veldig til termin, og ting kan skje når som helst nå:o) hvis du treffer de fødeklare jentene fra husnes igjen på svømminga, kunne du kanskje nevnt denne nettsida og meg? Du trenger ikke, hadde bare vært litt morsomt hvis vi havna på føden sammen;o)

Hei hei babyandme. skal gje dei beskjed eg vettu:) veit ho eina skal ta planlagt ks i morra.men dei tre andre har termin 13, 16 og 18 mars,så det er jo stor sannsynlighet for at du kjeme på føden med noken av dei:)

Junigutten. eg tenkte eg tar halv 11 ferja, så kjøre eg rett på frugård, lurte på om eg sku ta halv ti og ,og gå opp på senteret og sjå på babyklær,men eg får vel roa meg litt he he. Du kan jo bare mld meg her inne, kor tid du vil reise. trur me blir eind del på det reffet, gler meg

keisersnittnr3;)

Det er egentlig det samme for meg korti vi reise for eg har fri den dagen;) handle ja...eg har snart ein kommode full av kler,kunne shoppa i da uendeliga...da e jo så gøy!!!hihi..no trur eg eg veit kem du e og;)

he..he...:)noken hint om meg ja..ka ska eg sei då...eg har hatt tanteungen din på besøk ilag med tanteungen min,skjønne du da då?:)hehe...søstro mi har samma navnet som deg:)ja da begynne å bli eit stort felt...men da e jo bare positivt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...