Gå til innhold

Hva menes egentlig med mensmurringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med jeg kommer til å kjenne når riene kommer, men når jeg bruker å ha mensen, har jeg ikke noen ondter, så derfor spør jeg hvordan det kjennes for dere ved såkalte murringer? Ettersom jeg nå er på overtid, blir jeg veldig oppmerksom på alt som skjer, om det kan være starten på fødselen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har endel mensmurringer for tiden.. har du aldri hatt mens smerter før? heldig gris... vel i såfall... mens smerter for meg kjennes ut som om noen tar et lite tak i livmoren og klemmer til litt.det gjør ikke veldig vondt men bare som en liten krampe.... for så å helt slippe taket... som et mageknip bare helt nederst i magen på en måte... mens murringer er for meg som mens smerter som aldri kommer helt i gang..det blir bare en følelse av at mens smertene kommer men så gjør de det ikke..

samme som ved hode pine, noen ganger har man bare "litt" vondt i hodet... andre ganger har du veldig vondt.. noen ganger har man mens smerter andre ganger har man bare murringer....

Skrevet

Tusen takk for svar, d var veldig beskrivende. Blir veldig var for alt som skjer med kroppen, når man er førstegangsfødende har man jo ingenting å sammenligne med, ettersom det varierer fra person til person:-) Men godt å vite at fødselen skjer denne måneden:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...