Rasko Skrevet 4. mars 2007 #1 Del Skrevet 4. mars 2007 Har dere opplevd noen bivirkninger? I så fall hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 4. mars 2007 #2 Del Skrevet 4. mars 2007 Huff ja, alle!! Store blødninger, vondt i underlivet, vektøkning osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Del Skrevet 4. mars 2007 har ikke hatt noen bivirkninger men har bare hatt den i 2 mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 4. mars 2007 #4 Del Skrevet 4. mars 2007 Satt den vel inn seks eller var det 10 uker etter fødselen. Nå i det siste har jeg hatt bitte bitte bitte litt blødning en stund, men ikke noe plagsomt. Tommelen opp for hormonspiral fra meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 5. mars 2007 #5 Del Skrevet 5. mars 2007 Eg hadde samme plager som *musefis* tok min ut etter 6 mnd. Klarte ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. mars 2007 #6 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har ikke, men etter at den har fått strålende kritikker av ei av bestevenninnene mine, vurderer jeg å få meg en sånn etter vi forhåpentligvis har fått nr 2. Hun har slitt verre enn meg med vanlige p- og minipiller (sopp, null sexlyst, humørsvingninger osv), men hun har ikke hatt noe trøbbel med den så langt (hatt den i i et drøyt halvår). Men jeg trodde man vanligvis hadde større trøbbel med kobberspiral... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå