akicha Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Ja..., her er jeg! Det er EN god grunn til at jeg har havnet på barnimagen.com og det er fordi jeg har lyst på et barn i magen snart :-) Jeg har lest et par innlegg her, og ser at det er flere som har hatt samme praksis som vi har hatt de siste par årene; vi har lykkes med å hoppe av i svingen. Vi begynner å modnes for å ta det steget videre, jeg først og kjæresten min kommer tuslende etter. Vi har noen huslige ting som må i boks først- og etter en tøff høst så ønsker vi en god vår sammen først. Hvis alt går etter planen og kjæresten blir trygg på at han er klar, så kanskje vi får et nytt familiemedlem i 2008 :-) Lykke til til alle overtalere her inne, og enda mer lykke til til alle prøvere som skulle komme til å lese dette!
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Velkommen til oss! Minner også om forumet "snart klar". Litt midre "trafikk" der enn her, men myyyye koseligere her inne! hehe... Velkommen til MIK-jentene!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Her er det koselig ja! Velkommen skal du vaere!
*tybber* Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Hei hei! ) Velkommen hit til forumet! Håper det blir et nytt lite familiemedlem i 2008 da!! ) Masse lykke til ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå